تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد گازي ايران و عراق به طور متوسط 160 ميليون مترمکعب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۹ق.ظ)
مدير امور بين‌الملل شرکت ملي گاز ايران: قرارداد گازي ايران و عراق به طور متوسط 160 ميليون مترمکعب است موج - مدير امور بين‌الملل شرکت ملي گاز ايران گفت: قرارداد گازي ايران و عراق به طور متوسط 160 ميليون مترمکعب است که حجم اين قرارداد نسبت به قراردادهاي ديگر بيشتر است و در صورتي که برنامه‌هاي توسعه‌اي اين کشور منجر به افزايش توليد گاز نشود، احتمال تمديد اين قرارداد وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، عزيزالله رمضاني، در خصوص شکايت گازي ترکيه گفت: اين موضوع هم‌اکنون در حال بررسي است و نتيجه دادگاهي آن در (آذر سال جاري) ژانويه اعلام مي‌شود.
وي همچنين با اشاره به اين که هم‌اکنون واردات گاز از ترکمنستان 45 ميليون مترمکعب است گفت: روزانه 30 ميليون مترمکعب گاز از اين کشور وارد مي‌کنيم.
رمضاني ادامه داد: قرارداد گازي ايران و عراق به طور متوسط 160 ميليون مترمکعب است که حجم اين قرارداد نسبت به قراردادهاي ديگر بيشتر است و در صورتي که برنامه‌هاي توسعه‌اي اين کشور منجر به افزايش توليد گاز نشود، احتمال تمديد اين قرارداد و افزايش همکاري وجود دارد.
وي در ادامه به قراردادهاي ايران در حوزه گاز اشاره کرد و يادآور شد: هم اکنون قراردادهاي صادرات گاز به ترکيه، سوآپ گاز با جمهوري آذربايجان، مبادله برق و گاز با کشور ارمنستان، صادرات گاز به بغداد و بصره و قرارداد صادرات گاز به پاکستان که هم اکنون عملياتي نشده، از جمله قراردادهاي ايران در حوزه گاز به شمار مي‌رود.
مدير امور بين‌الملل شرکت ملي گاز ايران تأکيد کرد: همچنين مذاکره با عمان، امارات متحده عربي و افغانستان در حال انجام است و پاکستان نيز بعد از اين شرايط جديد ايجاد شود قرارداد عملياتي آن انجام خواهد شد که ميزان اين قرارداد 21 ميليون مترمکعب گاز در روز است.
وي مجموع قرارداد صادراتي گاز را حدود 60 ميليون مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: در حال حاضر روزانه 35 ميليون مترمکعب صادرات گاز داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن