تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813037547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان سرمايه گذاري و مديريت پروژه هاي مشاركتي شهرداري خرم آباد تشكيل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
در صورت تصويب و موافقت شوراي اسلامي شهر: سازمان سرمايه گذاري و مديريت پروژه هاي مشاركتي شهرداري خرم آباد تشكيل مي شود موج - خرم آباد - معاون برنامه ريزي شهرداري خرم آباد گفت: در صورت تصويب و موافقت شوراي اسلامي شهر، سازمان سرمايه گذاري و مديريت پروژه هاي مشاركتي شهرداري خرم آباد تشكيل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون برنامه ريزي شهرداري عنوان کرد: امروزه بسياري از شهرداري ها در تامين منابع مالي پايدار و قابل اتکا جهت اجراي پروژه هاي کلان و مهم که نقش عمده اي در حل يک معضل شهري و نهايتا تغيير و اصلاح سيماي شهري دارند، با مشکل مواجه مي باشند.
محمد فتحي بيرانوند تصريح کرد: به همين دليل بسياري از مديران شهري ترجيح مي دهند به جاي اجراي پروژه هاي مهم و حياتي، پروژه هاي زودبازده، کم هزينه و سبک را اجرا و در دوره کوتاه مديريتي خود آن را به اتمام برسانند.
وي با بيان اينکه بسياري از کلان شهرها و مراکز استان ها به واسطه استفاده از کمک هاي بلاعوض دولتي و جذب تسهيلات مالي مناسب و همچنين ضابطه مند کردن و تسهيل سرمايه گذاري بخش خصوصي به سرعت روند توسعه و اجراي پروژه هاي زيرساختي را طي مي نمايند و به سرعت فاصله خود را با ديگر شهرها افزايش مي دهند.
وي افزود: متاسفانه در بسياري از شهرهاي مياني از جمله شهر خرم آباد به دليل عدم وجود يک ساز و کار مناسب و فقدان يک سند جامع حمايتي تاکنون امکان استفاده از سرمايه گذاري بخش خصوصي در اجراي پروژه هاي مشارکتي وجود نداشته و سرمايه گذاران نيز به دليل وجود همين محدوديت ها تمايل زيادي جهت استفاده از پتانسيل و ظرفيت بالاي سرمايه گذاري در شهر خرم آباد از خود نشان نداده اند.
فتحي بيرانوند با اشاره به تصويب اساسنامه سازمان سرمايه گذاري از جانب شوراي شهر تصريح ساخت: با پيشنهاد شهردار و تصويب موضوع در جلسه ي اخير شوراي عالي سرمايه گذاري شهرداري، اساسنامه سازمان سرمايه گذاري شهرداري، تدوين و جهت تصويب نهايي تسليم شوراي اسلامي شهر گرديده است.
معاون برنامه ريزي و توسعه شهرداري اظهار داشت: با شکل گيري اين سازمان ضمن شناسايي و معرفي همه فرصت هاي سرمايه گذاري، تسهيلات و شرايط لازم جهت سرمايه گذاري بخش هاي خصوصي و تعاوني و ساير سرمايه گذاري هاي متفرقه جهت مشارکت در پروژه هاي مهم شهري به عنوان يک سرمايه قابل اتکا فراهم شده و يقينا در صورت وجود ديگر شرايط لازم، شاهد يک جهش بي سابقه در اجرا و پيشبرد پروژه هاي مختلف در شهر خرم آباد خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن