تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احياي دوباره پروژه ۱۷۲۸ مسکن مهر سنندج در کوتاه‌ترين زمان ممکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱ب.ظ)
احياي دوباره پروژه ۱۷۲۸ مسکن مهر سنندج در کوتاه‌ترين زمان ممکن موج - مدير کل راه و شهرسازي کردستان گفت: بايد با تعيين دستگاه ناظر در کوتاه‌ترين زمان نسبت به احياي دوباره پروژه ۱۷۲۸ مسکن مهر سنندج اقدام تا شاهد بهره‌برداري آن تا پايان سال باشيم.
به گزارش خبرگزاي موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي کردستان، محمدصادق وجدي در جلسه شوراي مسکن استان در سنندج بر تعيين دستگاه نظارت از سوي سازمان نظام مهندسي استان براي پروژه ۱۷۲۸ واحدي مسکن مهر سنندج تاکيد کرد و گفت: بيش از يک هزار خانواده به صورت مستقيم و بيش از يک هزار خانواده به صورت غيرمستقيم با اين پروژه مرتبط بوده و تعطيل شدن آن پيامدهاي اجتماعي زيادي را به دنبال دارد.
وجدي به کمک ۶۰۰ ميليوني وزارت راه و شهرسازي در سفر مهرآبادي به استان کردستان در راستاي آماده‌سازي پروژه‌هاي مسکن مهر اشاره کرد و گفت: اختصاص اين اعتبار در سال گذشته مصوب شد و دو روز بعد از اين سفر بدون هيچ ابلاغيه و مصوبه‌اي ۱۵۰ ميليون تومان به حساب بنياد مسکن استان واريز شده است.
وي در ادامه با بيان اين که با مشکلات و محدوديت‌هاي اعتباري که در استان وجود دارد کاملا آگاه هستيم، گفت: در زمينه ارائه خدمات زيرساختي بر اساس تعهدات صورت گرفته وزارت راه و شهرسازي موظف به پرداخت يارانه بوده است که در طول اين سال‌ها کاملاً تحقق يافته است.
وي در ادامه با بيان اين که تعهدات استاني در حوزه مسکن مهر عملياتي نشده است، گفت: در زمينه افزايش هزينه‌هاي تمام شده در حوزه تأسيسات دستگاه‌هاي خدمات‌رسان بي‌اطلاع نيستيم ولي تعهد به پرداخت يک‌سوم از اعتبارات اين حوزه از سوي وزارت نيرو نياز اصلي در اتمام اين پروژه‌ها است.
وي در مورد فاز يک مسکن مهر گفت: در زمينه رفع مشکل خط فاضلاب فاز يک مسکن خبرنگاران و هنرمندان آمادگي خود را براي در اختيار نهادن ماشين‌آلات مورد نياز به شهرداري اعلام کرده‌ايم.
وي افزود: وجود معارض مهم‌ترين مشکلي بود که مانع از انجام کار از سوي شهرداري در اين پروژه بود که برطرف شده است و به محض آغاز عمليات ايجاد خط فاضلاب آمادگي کامل را براي تأمين ماشين‌آلات مورد نياز اعلام کرده‌ايم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن