تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815521056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سدان تازه نفس فیات رونمایی شد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سدان تازه نفس فیات رونمایی شد +عکس




شرکت خودروسازی فیات بعد از معرفی کامل پیکاپ "فول بک" در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی، اقدام به معرفی اتومبیل سدان خود با نام "تیپو TIPO" کرد.





وب‌سایت خودرو بانک: بعد از ارائه یک پیش نمایش، شرکت خودروسازی فیات بعد از معرفی کامل پیکاپ "فول بک" در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی، اقدام به معرفی اتومبیل سدان خود با نام "تیپو TIPO" کرد.


معرفی سدان تازه نفس فیات در نمایشگاه دبی



برای تولید و عرضه این اتومبیل، شرکت خودروسازی فیات اعلام کرده که بیش از 40 کشور را در سراسر دنیا برای عرضه این محصول در مرحله اول زیر نظر گرفته است. تیپو، در اصل یک نسخه بهبود یافته از فیات Egea ترکیه‌ای است که با جلوپنجره مشبک بیضی شکل سابق خود، حالا به چراغ‌های جدید پیشانی، خطوط آیروینامیکی برجسته‌تر و... مجهز شده که در چهارجوبی 4.54 متری در طول، 1.78 متری در عرض و ارتفاع 1.48 متری اجرایی شده است.


معرفی سدان تازه نفس فیات در نمایشگاه دبی



از داخل کابین هم تاکنون فیات تصویری منتشر نکرده است، ولی وعده صندلی‌هایی جدید با ارگونومی عالی و فضای پای بیشتر، یک سیستم سرگرمی اختیاری Uconnect با یک صفحه نمایشگری 5 اینچی و مجهز به ورودی‌های بلوتوث، آیپاد و AUX، دوربین دید عقب و دست آخر هم سیستم ناوبری TOMTOM را داده است.

در محدوده قدرتی فیات "تیپو" نیز براساس اطلاعات ارائه شده توسط فیات، چهار موتور مختلف در دسترس خواهند بود که بسته به بازار مصرف بر روی خودرو سوار می‌شوند که به ترتیب شامل یک موتور بنزینی 1.4 لیتری 95 اسب بخاری، یک پیشرانه 110 اسب بخاری 1.6 لیتری بنزینی، یک موتور توربودیزل 1.3 لیتری مولتی جت با حداکثر قدرتی 95 اسب بخاری و در آخر هم یک موتور 1.6 لیتری دیزلی مولتی جت 120 اسب بخاری می‌شود.


معرفی سدان تازه نفس فیات در نمایشگاه دبی









تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن