تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد سرمربی گلادباخ قطعی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قرارداد سرمربی گلادباخ قطعی شد قرارداد سرمربی موقت تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ پس از نتایج خوب این تیم تمدید شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 12:01

به گزارش خبرگزاری پانا ، باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد پس از موفقیت این تیم در کسب 6 برد پیاپی با مربیگری آندره شوبرت ، این مربی به صورت رسمی تا ژوئن 2017 هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.
شوبرت 44 ساله که از ماه ژوئن به عنوان مربی تیم ذخیره های باشگاه منصوب شد ، در دهه آخر ماه سپتامبر جای لوسین فاوره را گرفت.این مربی گمنام توانست پس از 5 باخت پیاپی ابتدای فصل این تیم را در مسیر پیروزی قرار دهد ، به طوری که تیم اکنون با 19 امتیاز از قعر به رده ششم جدول صعود کرده است.
مکس ابرل مدیر بوروسیا گفت :« بعد از 8 هفته نتایج فوق العاده ، دانستیم که تیم در شرایط خوبی زیر نظر بهترین فرد ممکن اداره می شود و به همین خاطر به وی پیشنهاد امضا قرارداد قطعی دادیم.»
شوبرت همچنین در لیگ قهرمانان اروپا توانست دو بار تیم یوونتوس را متوقف کند اما این تیم به واسطه نتایج ضعیف قبلی بختی برای صعود به دور حذفی ندارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن