تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813090330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان نیش‌دار در شأن رئيس‌جمهور نبود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سخنان نیش‌دار در شأن رئيس‌جمهور نبود
آیت‌الله صدیقی: سخنان رئیس‌جمهور باید مؤمن شادکن باشد/ نفوذ خيلي خطرناك‌تر از جنگ است، چراكه در جنگ يك شخصي را مي‌كشند ولي در نفوذ روي تصميم يك رئيس‌جمهور تاثير مي‌گذارند و فكرش را تغيير مي‌دهند.


نفوذ خيلي خطرناك‌تر از جنگ است، چراكه در جنگ يك شخصي را مي‌كشند ولي در نفوذ روي تصميم يك رئيس‌جمهور تاثير مي‌گذارند و فكرش را تغيير مي‌دهند.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، آيت الله كاظم صديقي در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران به دستگيري نزار زاكا اشاره كرد و افزود: نزار زاكا در لبنان و در ايران مأموريت راه انداختن شبكه مجازي اجتماعي با اهداف امريكايي را داشت و از سرنخ‌هاي نفوذ به شمار مي‌رفت كه دستگير شده است. خطيب جمعه تهران تصريح كرد: اين شخص به اخذ دلارها و اهداف شوم اقرار كرده است و عده‌اي در كنار اين شخص دستگير شده‌اند.
  
انتقاد به اظهارات اخير رئيس‌جمهور
امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به اظهارات اخير رئيس‌جمهور در افتتاحيه بيست و يكمين نمايشگاه مطبوعات گفت: موعظه‌اي دردمندانه به آقاي رئيس‌جمهور دارم كه درنمايشگاه مطبوعات امسال مطالبي گفتند كه نيش داشت.
آيت الله صديقي ادامه داد: كسي كه در راس دستگاه اجرايي است و بعد از رهبري، عالي‌ترين مقام را دارد بايد عصبي برخورد نكند، نيشدار صحبت نكند و بايد ادبياتش مومن شادكن باشد. وي تصريح كرد: اين حيف است كه آدم در برابر بيگانگان خيلي رعايت ادبيات كند و رعايت همه جوانب را داشته باشد اما در حمله به خودي‌ها، مؤمنان، متدينان و خدمتگزاران طور ديگري صحبت كند.
امام جمعه موقت تهران خطاب به رئيس‌جمهور گفت:حيف است كه ايشان در حصار جريان قرار بگيرد و اين نوع ادبيات را در شأن يك رئيس‌جمهور نمي‌بينيم.
  
اقتصاد مقاومتي، نسخه شفا‌بخش
وي در ادامه با بيان اينكه كي قرار است اقتصاد مقاومتي عملي شود، افزود: مسئله عزت نفسي كه امام به ما آموخت و موضوع قطع اميد از بيگانگان كي قرار است در ما فرهنگ شود و كي بناست جهاد عملي انجام دهيم.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: بايد مطالب كليدي، كاربردي، تربيتي و اجرايي كه حضرت آقا به روساي دانشگاه‌ها القا كرده‌اند عملي شود تا تأثر، حركت و تنبه ببينيم و دانشگاه‌ها را از ركود به جهش، بالندگي و تكاپو برسانيم. وي با بيان اينكه دانشگاه‌ها بايد در علوم جهت‌گيري كنند، افزود: اسلامي شدن دانشگاه به اين معنا نبود كه طلبه تربيت شود، بلكه به اين معناست كه مايه جوشش ايمان، خدامحوري و دين محوري شود. آيت الله صديقي در بخش ديگري از اظهارات خود به اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و گفت: اقتصاد مقاومتي نسخه شفابخش است. وي تصريح كرد: در اقتصاد ليبراليستي يك عده‌اي مثل رانت‌خواران به نوا مي‌رسند اما اقتصاد مقاومتي به نفع پابرهنگان است، كساني كه از ما دفاع و بچه‌هاي آنها در سوريه از ما دفاع مي‌كنند و اگر دفاع و شهادت آنها نبود ما امروز با امنيت نمي‌توانستيم در نماز جمعه شركت كنيم. آيت الله صديقي بااشاره به اينكه دانشگاه بايد كانون پرورش مديران كشور باشد، تأكيد كرد: اگر هر روز يك خرابي و ريخت و پاش در گوشه و كنار كشور مشاهده مي‌شود و اگر پرونده‌هاي ميلياردي تشكيل مي‌شود به خاطر گير فرهنگي دانشگاه هاست.
  
عربستان در سراشيبي زوال
‌آيت الله صديقي در بخشي ديگر از سخنان خود به موضع‌گيري دبيركل سازمان ملل متحد و حمايت او از عربستان اشاره و تصريح كرد: متأسفانه دبيركل سازمان ملل از حكومت سعودي ستايش كرده و اقدامات عربستان را انسان دوستانه دانسته است؛ اف بر اين سازمان. وي گفت: عربستان بيش از هشت ماه است كه در يمن كودكان و زنان را مي‌كشد، خانه‌ها، مدارس و مساجد را ويران مي‌كند، تروريست‌ها را تقويت مي‌كند، آن وقت دبيركل سازمان ملل حكومت ديكتاتور و وابسته ضعيف ذليل را مي‌ستايد. وي اظهار داشت: ضعيف كشي، نشانه زور نيست بلكه ديوانگي عربستان به خاطر آن است كه درسراشيبي زوال قرار گرفته است.
  
پليس با جرايم مشهود برخورد كند
خطيب جمعه تهران همچنين به مسئله حجاب نيز اشاره كرد و گفت: بعضي مواقع بسيار اندك، مسئله كشف حجاب ديده مي‌شد كه يك خانمي پشت رل بدون هيچ پوششي مثل زمان رضاخان و كساني كه قانون و دين در مملكت شان نيست انجام مي‌دادند. وي تصريح كرد: فرمانده نيروي انتظامي بخشنامه و مصاحبه‌اي در اين باره انجام داد و برخورد با جرائم مشهود وظيفه قانوني پليس است. آيت‌الله صديقي از اقدامات نيروي انتظامي دراين خصوص قدرداني كرد و گفت: نيروي انتظامي و همه اركان در مورد حجاب حساس باشند.
  
برخي خودشان عوض شده‌اند مي‌گويند امريكا تغيير كرده
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان اينكه تحريم از سال 58 شروع شد، گفت: امام در وصيت‌نامه‌اش مي‌گفت ما منزوي نيستيم اما برخي مي‌گويند كه ما منزوي شده‌ايم، برخي خودشان عوض شده‌اند، مي‌گويند امريكا تغيير پيدا كرده است.  حسن رحيم‌پور ازغدي پيش از خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران در سخناني درباره ابعاد وصيت‌نامه امام و نقل خاطرات از ايشان در جامعه امروز گفت: امام مي‌گفت كه امريكا و صهيونيسم بايد از اسلام بترسند.
وي با تأكيد بر اينكه ذات امريكا طبق وصيت‌نامه امام تروريسم دولتي است، اظهار داشت: بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه امام تذكراتي كه در وصيت‌نامه‌شان داده‌اند براي چه كساني و چه زماني بوده است. امام وصيت‌نامه‌اش را براي رئيس‌جمهور، رئيس قوه قضائيه، رئيس مجلس و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كرده است و مخاطب بعدي وصيت‌نامه ايشان مردم و ملت بوده است و سپس ايشان براي ملت وصيت كرده‌اند. رحيم‌پور ازغدي با بيان اينكه وصيت‌نامه امام اصول انقلاب است، خاطرنشان كرد: امام به دولت و قوه مجريه درباره نفوذ غربگراها و صالحين در وصيتنامه‌شان تذكر داده‌اند كه بايد مدنظر قرار گيرد. وي همچنين به موضوع خروج از خط امام(ره) اشاره و تأكيد كرد: وصيتنامه امام(ره) را دوباره بايد براي تك‌تك مخاطبان بخوانيم و بدانيم كه مخاطبان امام چه كساني هستند.  عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي در بخش ديگري از سخنانش از رسانه‌ها به دليل انعكاس نامناسب سخنانش انتقاد كرد و افزود: 90 تا 95 درصد سخنان بنده خلاف، مغاير، گزينشي و با تحريف منعكس مي‌شود.  رحيم‌پورازغدي، رسانه‌ها را به دو گروه مغرض يا ناآگاه و نادان تقسيم كرد و اظهار داشت: برخي رسانه‌ها هم‌جهت با دشمن، با روش‌هايي تيتر مي‌زنند كه برخلاف روح مطلب، مسخره و تحريف كرده و با گزارش غلط، با انقلابيون مبارزه مي‌كنند؛ البته برخي نيز به دليل بي‌سوادي و ناآگاهي مطالب را به درستي منعكس نمي‌كنند.
وي ادامه داد: توصيه مي‌كنم اغلب خبرهايي كه در رسانه‌هاي خودي يا غيرخودي، سايت‌‌ها و خبرگزاري‌ها به نقل از اشخاص مي‌خوانيد، اعتماد نكنيد.  بنده هم هر چه از ديگران نقل مي‌كنند كه در سايت‌ها و خبرگزاري‌ها مي‌خوانم، چه حزب‌اللهي و چه ضدانقلاب، تقريبا به هيچ كدام از آنها اعتمادي ندارم، به دسته اول به نيت و حُسن‌نيت‌شان و به دسته دوم به دانش و سواد و قدرت خبرنگاري‌شان بي‌اعتمادم. ‌

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن