تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت بازیگر نما‌ها دلیل‌ کم‌کاری خانم بازیگر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فعالیت بازیگر نما‌ها دلیل‌ کم‌کاری خانم بازیگر
سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم‌کاری خود گفت.


سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل کم‌کاری خود اظهار داشت: نبود فیلم‌نامه خوب و مناسب، متعادل نبودن کار‌ها در سینما، استفاده کردن از بازیگر‌ها به جای بازیگران تحصیل کرده و با تجربه از دلایل کم‌کاری من است.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازیگران جوان در حال حاضر موفق نیستند، گفت: برخی از بازیگران جوان چون هدفشان در راستای بازیگری اشتباه است، موفق نیستند. بدون تحصیلات، تجربه و عشق واقعی در هیچ کاری موفقیت به دست نمی‌آید.

آقمقانی در مورد راز ماندگاری هنرمندان بیان کرد: هنرمندان ماندگار زندگی و عشقش هنرش است و برای آن تلاش می‌کند، صبر می‌کند تا نقش‌هایی را بیافریند که مخاطب نقش را احساس و با آن همذات پنداری کند. هنرمند ماندگار در قلب مخاطب‌ جای دارد اما بازیگر نما‌ها در چشم مردم.

بازیگر مجموعه «سه در چهار» در خصوص تأثیر تحصیلات آکادمیک بر موفقیت هنرمندان عنوان کرد: به طور حتم تحصیلات آکادمیک در موفقیت هنرمند تأثیر‌گذار است. بدون علم و آگاهی هیچ اثری در هیچ فعالیتی به درستی خلق نمی‌شود. نداشتن تحصیلات آکادمیک در این زمینه مثل کسی است که بدون تحصیلات پزشکی بخواهد برای بیماران نسخه تجویز کند، در حالی که چنین چیزی امکان ندارد.

وی در پایان توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری بیان کرد: اگر عشق واقعی به این حرفه دارند برای آن وقت بگذارند و با علم و آگاهی این حرفه را دنبال کنند تا ماندگار شوند، اما اگر تنها برای شهرت قصد ورود به این عرصه را دارند بهتر است زمان خود را هدر ندهند، چون راه‌های بسیاری برای مشهور شدن وجود دارد. شهرت در این حرفه ماندگار نیست چه بسیار افراد مشهوری که آمدند و رفتند اما امروز کسی آن‌ها را به یاد نمی‌آورد و در ذهن کسی نمانده‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مجموعه «بیقرار 2» نمایش اعتقادات مردم ما است
شب‌های قدر شب‌های پیمان با خداوند است
ما به دنبال تشکیل کنفدراسیون دائم صلح جهانی هستیم
"اکازیون" در مرحله صداگذاری قرار گرفت





۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن