تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفس صدها درخت در لردگان قطع شد!!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نفس صدها درخت در لردگان قطع شد!!
تعدادي زيادي از درختان بلوط در منطقه ارمند لردگان توسط افرادي که هويت آنها شناسايي نشده است بريده شده و ديگر اميدي به رويش اين درختان نمي باشد.
آفتاب : شب گذشته در پي تماس تلفني که با خبرنگار سلام لردگان گرفته شد مطلع شديم تعدادي زيادي از درختان بلوط در منطقه ارمند لردگان توسط افرادي که هويت آنها شناسايي نشده است بريده شده و ديگر اميدي به رويش اين درختان نمي باشد.


  متاسفانه، اين براي چندمين بار است که خبر نابودي درختان بلوط در منطقه ارمند لردگان به اطلاع  مي رسد، بايد گفت، سکوت مسئولين مربوطه در مقابل نابودي جنگل هاي بلوط جاي شک و سوال را براي مردم برانگيخته است؟


نابودي و تخريب جنگلهاي بلوط در شهرستان  لردگان امروزه نه تنها براي مردم به روال عادي بازگشته بلکه براي مسئولين نيز صدق پيدا کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز، در اين مورد مقام معظم رهبري در ضرورت حفظ و نگهداري از جنگل ها بيان کردند که : پيام من به همه مردم عزيز ايران اين است که، درختکاري، ايجاد  فضـاي سـبز، حفاظت از محيط زيست، حفظ جنگل ها و ديگر منابع حيـاتي کشـور  را  يک  وظيفه  اسلامي، انقلابي وجداني و انساني به حساب آورند.


لذا همه مردم و مسئولين بايد در حفظ و نگهداري جنگل ها اهتمام ويژه اي داشته باشند و سکوت در مقابل نابودي اين درختان و محيط زيست قابل توجيه نبوده و نيست.


يکي از رهگذران با مشاهده اين صحنه گفت: زماني که تنه اين درختان را روي زمين ديدم اشک از چشمانم سرازير شد.


گفتني است 51 درصد از پوشش جنگلي استان چهارمحال و بختياري در شهرستان لردگان قرار دارد که 88 درصد اين شهرستان را پوشش جنگلي تشکيل مي دهد.






تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن