تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسیدن به شهر هوشمند با ارائه خدمات الکترونیکی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رسیدن به شهر هوشمند با ارائه خدمات الکترونیکی
مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان از بررسی چندین تفاهم نامه در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری در تهران خبر داد.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری مهندس مرتضی عرب نژاد با بیان این که دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری با حضور شهرداری ها و شرکت های دانش بنیان برگزار شد افزود: هدف سازمان آمار و فناوری اطلاعات، الکترونیکی کردن خدمات شهرداری و رسیدن به شهر هوشمند در راستای ارائه مطلوب تر خدمات شهری به شهروندان کرمانی است. وی با اشاره به خدمات الکترونیکی ارائه شده در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری تاکید کرد: این خدمات در حوزه های بهپادهای تصویربرداری هوایی، نرم افزارهای موبایلی، خدماتGPS و GIS، زیست محیطی و سنجش آلودگی هوا، نمایشگر تبلیغات شهری، پرداخت های آنلاین شهری و مدیریت پول خرد، داده کاوی و سیستم های نرم افزاری است. عرب نژاد از بررسی دقیق تر خدمات الکترونیکی شرکت های دانش بنیان در کارگروه تخصصی از سوی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان در هفته جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: شهرداری کرمان در آینده ای نزدیک به ارائه خدمات الکترونیک و هوشمند به شهروندان بپردازد.
انتهای پیام/ی


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بیش از 50 پمپ ثابت و سیار مشغول جمع آوری آبگرفتگی معابر در کرمان
برداشت 14 تن زيتون ازباغات زیتون رابر
برداشت بیست وپنج هزار تن پیاز در استان یزد
طغیان رودخانه و قطع راه ارتباطی ۷۵ روستا درشهرستان رودان





۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن