تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت يک جاسوس اماراتی در لیبی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازداشت يک جاسوس اماراتی در لیبی
دولت انتقالی لیبی تاکنون چندین بار امارات عربی متحده و مصر را به حمایت از رقبای خود متهم کرده است. آمریکا نیز سال گذشته اعلام کرد امارات عربی متحده و مصر حملات هوایی را علیه ستیزه جویان در لیبی انجام دادند. این در حالی است که امارات، این اتهامات را تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۴۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷ - 12 November 2015


مقامات دولت انتقالی لیبی در طرابلس روز چهارشنبه از بازداشت یک سرباز ارتش امارات عربی متحده به اتهام جاسوسی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از طرابلس، مقامات دولت انتقالی طرابلس در این باره اعلام کردند در حال بازجویی از این سرباز ارتش امارات عربی متحده هستند. بر اساس گزارش های منتشر شده، اسناد و مدارکی در دستگاه رایانه این سرباز پیدا شد که حاکی از فعالیت های جاسوسی وی است.

«صادق السور» رئیس کمیته بازجویی دادستانی کل طرابلس در این باره گفت این سرباز امارات عربی متحده که «یوسف ساغر احمد مبارک» نام دارد در طرابلس و پس از آن بازداشت شد که اطلاعات محرمانه از فعالیت های جاسوسی وی پرده برداشت.

وی افزود: «بازجویی های دادستانی عمومی از این سرباز هنوز هم ادامه دارد و اطلاعات کسب شده از دستگاه رایانه همراه وی و اسناد دیگر نشان می دهد او برای یک کشور خارجی جاسوسی می کرده است.»

دولت انتقالی لیبی تاکنون چندین بار امارات عربی متحده و مصر را به حمایت از رقبای خود متهم کرده است. آمریکا نیز سال گذشته اعلام کرد امارات عربی متحده و مصر حملات هوایی را علیه ستیزه جویان در لیبی انجام دادند. این در حالی است که امارات، این اتهامات را تکذیب کرد.

لیبی در حال حاضر شاهد درگیری های گسترده میان دو دولت رقیب و جناح های مسلح وابسته به آنها است. دولت قانونی لیبی که در جامعه بین المللی به رسمیت شناخته می شود در شرق این کشور و دولت غیر رسمی و انتقالی این کشور در طرابلس فعال هستند.



















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن