تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813080648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرین پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ دومین جلسه تمرینی امروز شاگردانش را در زمین درفشی فر برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شاگردان برانکو، یک جلسه تمرین وزنه در صبح را پشت سر گذاشته بودند، در نوبت عصر نیز زیر نظر کادرفنی و سرمربی کروات تیم شان برنامه های موردنظر را پشت سر گذاشتند.

* تمرین از ساعت 16:30 در مجموعه درفشی فر تمرین آغاز شد و در ابتدا بازیکنان حدود 15 دقیقه در رختکن با حرکات کششی بدن های خود را گرم کردند و سپس وارد زمین شدند.

* بازیکنان پس از آن به کار با توپ پرداخته که در این میان مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس و محسن مسلمان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* کریم باقری دیگر دستیار برانکو همچون تمرین نوبت صبح در این تمرین نیز غایب بود.

*50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و 20 دانش آموز نیز در میان آنها دیده می شدند که شور و حال خاصی به تمرین امروز داده بود و بارها هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند.

* پرسپولیسی ها در مرحله بعد تمرینات کار های استقامتی را در دستور کار قرار دادند. دروازه بانان پرسپولیس نیز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی گلر ها تمرین کردند.

* پانادیچ بارها به ایمان صادقی و مرتضی قدیمی پور تذکر داد تا نکات فنی را صحیح انجام دهند. بی دقتی دو گلر پرسپولیس باعث شد تا مربی دروازه بانان پرسپولیس مجبور شود خودش در درون دروازه قرار گیرد تا به صورت عملی حرکات صحیح را به دروازه بانان آموزش دهد.

پرسپولیس تهران تمرینات

ارسال به تلگرام


17:22  1394/08/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن