تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش ريش سفيدان، ستاد ديه و آزادي مامور شيلات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۰ق.ظ)
تلاش ريش سفيدان، ستاد ديه و آزادي مامور شيلات موج - با تلاش مسوولين ستاد ديه استان گلستان و کشور، فرمانده يگان حفاظت شيلات، مسوولين قضايي، ريش سفيدان و روحانيت اهل سنت شهرستان ترکمن مامور شيلات استان گلستان که مدت 6 سال بخاطر جرائم غير عمد در زندان بود، آزاد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد طالبي، مدير عامل ستاد مردمي ديه و کمک به زندانيان نيازمند استان گلستان، در مصاحبه با اين پايگاه خبري اظهار کرد: جلسه به منظور کمک به زنداني م.م. با حضور دادستان اين شهر آقاي قاسم ميار، مسوولين شوراي حل اختلاف، مسوولين ستاد ديه، فرمانده يگان حفاظت شيلات استان، روحاني برجسته اهل سنت آخوند سيد خواجه و خانواده متوفاي در محل دادگستري شهرستان بندرترکمن برگزار شد.
وي در ادامه افزود: با تلاش مسوولين ستاد ديه استان و کشور، فرمانده يگان حفاظت شيلات، مسوولين قضايي، ريش سفيدان و روحانيت اهل سنت شهرستان ترکمن مامور شيلا ت استان گلستان که مدت 6 سال بخاطر جرايم غير عمد در زندان بود آزاد شد.
اين مقام مسوول افزود: مددجو م.م. مامور اداره شيلات استان، در حين انجام ماموريت در ششم دي 88 ساعت يک بامداد با يک قايق برخورد مي نمايد که سرنشين قايق فوت مي نمايد پس از طي مراحل قانوني به عجز در پرداخت ديه جرايم غير عمدي به زندان معرفي شد.
طالبي ضمن تقدير و تشکر از خيرين و روحانيون اهل سنت شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: جلسات متعددي براي کمک به زنداني جرايم غير عمدي آقاي م.م. با حضور مسوولين و خيرين شهرستان برگزار شد. که کمک 350 ميليون ريالي کارکنان شيلات استان، رضايت 380 ميليون ريالي شاکي و پرداخت باقي ديه توسط ستاد ديه استان و کشور وي آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشت.
مدير عامل ستاد ديه استان در پايان ضمن درخواست از خيرين و معتمدين و روحانيت براي کمک به آموزش پيشگيري از وقع جرايم غير عمد در جامعه و کمک به زندانيان جرايم غير عمدي افزود: از خيرين، معتمدين، بزرگان و روحانيون درخواست دارم که با آموزش و اطلاع رساني در خصوص پيشگيري از جرايم غير عمدي و کمک به زندانيان جرايم غير عمد مجموعه ستاد ديه را در کاهش آمار جرايم غير عمد کمک نمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن