تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل لابی محرمانه حامی امارات در کابینه انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تشکیل لابی محرمانه حامی امارات در کابینه انگلیس
تشکیل لابی محرمانه حامی امارات در کابینه انگلیس روزنامه انگلیسی گاردین فاش کرد که وزیران این کشور یک واحد محرمانه در داخل کابینه تشکیل داده‌اند که ماموریت دارد به دولت امارات متحده عربی امکان نفوذ در بین نخبه‌های سیاسی انگلیس را بدهد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، روزنامه انگلیسی گاردین ضمن فاش کردن اقدام وزیران این کشور برای تشکیل یک تیم محرمانه در داخل کابینه ماموریت این تیم را فراهم کردن زمینه نفوذ دولت امارات متحده عربی در بین چهره های سیاسی سرشناس انگلیس اعلام کرد.
 
به نوشته این روزنامه ماموریت این تیم این است که این امتیاز را به امارات بدهد که علاوه بر نفوذ در بین چهره های سرشناس سیاسی بتواند در انگلیس معاملات ارضی انجام داده و این امکان را داشته باشد که در درون نهادهای آکادمیک مشهور دنیا و نیز موسسه ملی خدمات بهداشتی نفوذ یابد.
 
این روزنامه در گزارشی که «راندیب رامیش» خبرنگار آن تهیه کرده است، نوشت: این تیم متشکل از ده نفر از مسئولان عالی رتبه است که در تابستان 2013 نام والکون (صقر) برای آن انتخاب شد و هدف از تشکیل این تیم این است که تضمین داده شود که امارات پول های خود را در داخل انگلیس خرج می کند.
 
هدف از طرح الصقر سرمایه گذاری های غیر دفاعی است که زیر نظر پل دیتون وزیر بازرگانی انگلیس انجام می گیرد.
 
نکته قابل ملاحظه اینکه این طرح همچنان محرمانه باقی ماند تا اینکه درخواست های فراوانی مبنی بر حق آزادی دستیابی به اطلاعات موجب فاش شدن آن شد.
 
گاردین پیش از این فاش کرده بود که امارات متحده عربی تهدید کرده بود چنانچه دیوید کامرون اقداماتی علیه اخوان المسلمین که قدرت را در مصر به دست گرفته بودند، انجام ندهد، معامله تسلیحاتی با انگلیس به ارزش یک میلیارد پوند و سرمایه گذاری های خود در انگلیس را متوقف خواهد کرد و همکاری اطلاعاتی را نیز با این کشور قطع خواهد کرد.
 
امارات به کامرون پیشنهاد کرد در صورتی که به خواسته های آن پاسخ دهد با شرکت های انگلیسی در بخش تسلیحاتی و نفت معاملات پرسودی انجام خواهد داد.


منبع: تسنیم


94/8/20 - 08:33 - 2015-11-11 08:33:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن