تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از این پس با دنیای مجازی به «شاد شو» بروید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از این پس با دنیای مجازی به «شاد شو» بروید
مراسم رونمایی از سایت «شادشو» در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رفیع در مراسم رونمایی از سایت «شادشو» در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان برنامه «صبح جمعه» و «جمعه ایرانی» گفت: در فضای اینترنتی قطعاً دست بازتر خواهد بود و مردم بهتر ارتباط برقرار خواهند کرد. همچنین کلمات بهتر نقش آفرینی خواهد شد تا به سمع و بصر مخاطبانش برسد.

وی با بیان اینکه شادی جلوی غضب را می‌گیرد، بیان کرد: وقتی شاد می‌شویم غضب درون ما از بین می‌رود و کسی که شاد است پدیده‌ها را بهتر می‌بیند لذا بینش و آگاهی‌اش هم بالا می‌رود همچنین این را نباید از یاد برد که تمام دنیا محل عبرت گرفتن است و چقدر کم هستند افرادی که عبرت میَ‌گیرند.

رفیع افزود: عبرت آموز‌های ما افرادی چون سعدی، حافظ و نظامی بودند که اگر پند‌های شان را گوش بدهیم می‌توانیم پند‌های بسیار زیادی را از آن‌ها بگیریم. 

وی در خصوص تأثیر‌گذاری نام «شاد شو» عنوان کرد: امیدوارم آنقدر اثر گذاری سایت «شاد شو» زیاد شود تا شاهد این نباشیم که هنرمندان مان روزی از مرز‌ها بیرون بروند و این تأثیرگذاری به گونه‌ای باشد تا نام شاد شو بر سر زبان مردم همراه با لبخند باشد.

سعید توکل نویسنده ، تهیه‌کننده، و کارگردان برنامه «جمعه ایرانی» ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران بیان کرد: بعد از 30 سال تلاش در عرصه فعالیت‌های طنز وارد مرحله جدیدی از کار شده‌ایم و خوشحالیم از اینکه با همکاری و مساعدت دوستان به دنیای مجازی راه پیدا کرده‌ایم. در واقع فرصتی پیش آمده تا از طریقی دیگر در کنار آن‌ها قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه پیگیری  و ناراحتی مخاطبان از پخش نشدن برنامه «جمعه ایرانی» اظهار داشت: لطف و محبت مردم به این برنامه خود یک دلگرمی عظیمی شد که با همکاری و مساعدت معاونت مطبوعات بتوانیم این فضای مجازی را ایجاد کنیم تا دوباره از طریقی دیگر به خانه آن‌ها باز گردیم.

در ادامه این نشست توضیحاتی در رابطه با بخش‌های مختلف سایت داده شد و برای مردم قسمت‌هایی از آن رونمایی شد. همچنین تصاویر و عکس‌هایی از «جمعه ایرانی» و نوستالژی‌ها پخش شد که محیط را با شادی خود بین مخاطبانش تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام دعایی رئیس سازمان اطلاعات در ادامه مراسم بیان کرد: من برای سخنرانی نیامده‌ام بلکه برای حق‌شناسی از هنرمندانی آمده‌ام که مردم از حضورشان این روز‌های محروم شده‌اند. این دوستان از مجرب‌ترین هنرمندان کشورمان هستند که در عین حال از پاک و منزه‌ترین هنرمندان محسوب می‌شوند که با شادی خود توانسته‌اند حفظ حریم‌ها را در کار خود جای دهند.

وی در ادامه افزود: من به شخصه یکی از پر و پا قرص ترین مخاطبان این برنامه بودم که در یکی از اجرای برنامه‌های شان رفتم و شرکت کردم که این عمل باعث شد تلاش این هنرمندان را از نزدیک ببینم.

گفتنی است: در این رونمایی هنرمندانی چون جواد انصافی، منوچهر آذری، هرمز شجاعی‌مهر، مهران امامیه، اصغر سمسارزاده، و دیگر هنرمندان برنامه جمعه ایرانی حضور داشتند که به دست آن‌ها از سایت شاد شو رونمایی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

رونمایی سایت «جمعه ایرانی» در نمایشگاه مطبوعات
حکم تیری که برای سق سیاه صادر شد
حضور پدر ورزش صبحگاهی در برنامه «جیم مثل جمعه»
یادم نمی‌یاد کی از ته دل خندیدم/ دوستانم را با سوت صدا می‌زدم
تغییر طرح برنامه‌های رادیو ایران/ «جمعه ایرانی» منطبق با سیاست سازمان باز می‌گردد
«راه شب» بدون اختلاف سلیقه حرکت می‌کند
«خندوانه» به نسیم برگشت/ رادیو 75 سالگی خود را جشن گرفت
طنز رادیویی پویاتر از طنز تلویزیونی است





۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن