تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815075442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير سياست‌هاي حمل بار در بازار پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰ب.ظ)
معاون حمل‌ونقل شهرداري تهران خبر داد: تغيير سياست‌هاي حمل بار در بازار پايتخت موج - معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: سياست‌هاي موجود در حمل بار در محدوده بازار تهران بايد تغيير پيدا کند و ما اکنون در شهرداري تهران براي انجام اين کار آمادگي کافي را داريم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري هاشمي با حضور در دويست و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران با ارائه توضيحاتي در رابطه با اقدامات شهرداري براي ارتقا کيفيت زندگي در منطقه 12 تصريح کرد: منطقه 12 شهرداري تهران به‌عنوان يکي از مناطق تاريخي و فرهنگي شهر موردتوجه مديريت شهري قرار داشته اما بايد توجه کنيم که شرايط در اين منطقه با ساير مناطق شهر متفاوت است.
وي افزود: به دليل وجود مراکز تاريخي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي زياد در اين منطقه، کار دشواري را در مرکز تاريخي پايتخت خواهيم داشت.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران منطقه 12 شهرداري تهران را يکي از بي‌انضباط‌ترين نقاط شهر ازنظر ترافيکي دانست و خاطرنشان کرد: انضباط ترافيکي به‌هيچ‌وجه در منطقه 12 شهرداري تهران رعايت نمي‌شود و انواع مختلف تخلف‌ها در حوزه راهنمايي و رانندگي در اين منطقه ديده مي‌شود.
تشکري هاشمي با ارائه آماري از وضعيت ورود و خروج بار به منطقه 12 و به‌خصوص منطقه بازار اظهار کرد: حجم ورود و خروج بار در منطقه 12 موردبررسي قرارگرفته و بر همين اساس مشخص شد از منطقه شمالي بازار روزانه بيش از 400 تن کالا که عمدتاً پارچه و لباس است وارد و يا خارج مي‌شود.
وي ادامه داد: از شرق اين محدوده نيز روزانه حدود 270 تا 280 تن بار، از منطقه جنوب 800 تا 900 تن و از غرب محدوده نيز 400 تن کالا وارد و خارج مي‌شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران در ادامه به سرانه مالکيت موتورسيکلت شهروندان ساکن در منطقه 12 اشاره کرد و افزود: سرانه مالکيت موتورسيکلت در منطقه 12 بالاترين سرانه در ميان کل تهران است و بر اساس آمار، از هر 3 نفر فرد ساکن ئ يل تاجر منطقه، يک نفر داراي موتورسيکلت است.
تشکري هاشمي اذعان کرد: در ساعات اوج ترافيک در منطقه بازار تهران، بيش از 93 هزار و 500 موتورسيکلت در منطقه بازار تردد مي‌کنند و بايد براي جلوگيري از اين اقدام برنامه‌ريزي شود.
وي با مطلوب توصيف کردن وضعيت حمل‌ونقل عمومي در منطقه 12 شهرداري تهران گفت: حمل‌ونقل عمومي در منطقه 12، پوشش 93 درصدي دارد و اين ميزان براي اين منطقه بسيار مطلوب است.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران تصريح کرد: در حال حاضر برخي از اتوبوس‌هاي موجود در منطقه 12 که کار جابه‌جايي شهروندان را انجام مي‌دهند فرسوده هستند که بايد براي نوسازي ناوگان حمل‌ونقل عمومي اين منطقه برنامه‌ريزي شود.
تشکري هاشمي با اشاره به اقدامات صورت گرفته‌شده از سوي شهرداري تهران در رابطه با اجراي طرح انضباط اجتماعي در منطقه 12، خاطرنشان کرد: در راستاي اجراي سياست‌هاي انضباط اجتماعي در منطقه 12 در حوزه حمل‌ونقل، 19 اقدام در دستور کار قرارگرفته شده است.
وي افزود: ساماندهي منطقه بازار، ساماندهي وضعيت موتورسيکلت‌ها، استقرار اتوبوس‌هاي برقي، و اجراي دقيق انضباط ترافيکي در منطقه ازجمله سياست‌هاي ما به شمار مي‌آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن