تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت برخی نمایندگان از شبکه 2 و فیتیله


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شکایت برخی نمایندگان از شبکه 2 و فیتیله




نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ضمن این که از ترک زبان ها خواست تا صبوری بیشتری کنند و گفت: ما از مدیریت شبکه دو و برنامه فیتیله به دادستان تهران شکایت کردیم همچنین با مسوولان وزارت اطلاعات در این راستا گفت وگوهایی انجام شده است.





خبرگزاری ایرنا: منصور حقیقت پور  نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام زشت و قبیح صداوسیما گفت: ما خواستار تنبیه جدی عوامل این برنامه هستیم و در این راستا به دادستان تهران شکایت کردیم که این شکایت در حال پیگیری است.

وی افزود: ما در این راستا از تمام ترک زبان ها خواستار صبوری بیشتر هستیم و به آنان می گوییم ما این موضوع را تا تنبیه کامل خاطیان پیگیری می کنیم از این رو از آنان می خواهیم احساسات خود را مدیریت کنند تا اغتشاش ایجاد نشود. کسانی که درگیری و اغتشاش ایجاد می کنند جزو مردم فهیم ترک زبان نیست.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در این راستا با سرافراز رییس سازمان صداوسیما نیز گفت وگو کردم و وی اظهار ناراحتی و پشیمانی کرد و عوامل خاطی را برکنار کرد ولی ما خواهان برخورد بیشتر با عوامل این برنامه هستیم از همین رو شکایت خود را به دادستان ارائه کردیم که با این افراد برخورد کنند.

وی افزود: در این راستا گفت وگوهایی با مسوولان وزارت اطلاعات انجام داده ایم تا وزارت اطلاعات نیز این موضوع را به جد بررسی کند.

در جریان پخش برنامه فیتیله که توسط گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما صبح جمعه به صورت زنده پخش می شد یکی از مجریان برنامه با لحن و به کار بردن کلماتی ناشایست به زبان آذری موجب بروز ناراحتی در بین مردم به ویژه ترک زبانان شد.

به دنبال اعتراض های انجام شده در این راستا، صدا و سیما در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی قول مساعد مبنی بر توبیخ دست اندرکاران و توقف پخش این برنامه خبر داد.






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن