تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام 54 باند بزرگ تکثير و توزيع محصولات ضد فرهنگي و مخرب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۸:۴۷ق.ظ)
در هفت ماه نخست امسال انجام شد؛ انهدام 54 باند بزرگ تکثير و توزيع محصولات ضد فرهنگي و مخرب موج - فرمانده انتظامي تهران بزرگ از کشف بيش از سه ميليون حلقه انواع لوح فشرده غيرمجاز و انهدام 54 باند بزرگ تکثير و توزيع محصولات ضد فرهنگي و مخرب در هفت ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين ساجدي نيا، با اشاره به اقدامات پليس‌هاي تخصصي پايتخت که در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و افزايش احساس امنيت صورت گرفته، اظهار داشت: با برنامه‌ريزي‌هاي کارشناساني شده طرح جمع‌آوري محصولات ضد فرهنگي و برخورد با عرضه‌کنندگان و فروشندگان اين گونه محصولات در دستور کار پليس‌هاي تخصصي قرار گرفت.
وي تصريح کرد: پليس پايتخت با اقدام اطلاعاتي و رصد اقدامات مجرمانه افراد سودجو و فرصت‌طلب که با اعمال خلافکارانه خود به اشاعه و ترويج فساد و فرهنگ بي‌بند و باري در جامعه و همچنين سست کردن بنيان خانواده دامن مي‌زنند؛ برخورد با فعاليت مجرمانه اين‌گونه افراد را به صورت ويژه آغاز کرده است.
رئيس پليس پايتخت خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران طي اين مدت، يک هزار و 155 نفر که اقدام به فعاليت گسترده در اين زمينه مي‌کردند، شناسايي و در عمليات‌هاي پليسي پي‌درپي دستگير شدند.
سردار ساجدي نيا ادامه داد: طرح سرکشي و بازديد نوبه‌اي از واحدهاي صنفي خدمات رايانه‌اي، گيم نت‌ها، مراکز عمده عرضه و فروش فيلم و بازي‌هاي رايانه‌اي و شرکت‌هاي توزيع و پخش سي دي و دي وي دي کماکان ادامه دارد.
به گفته اين مقام ارشد انتظامي، در هفت ماهه نخست امسال، سه ميليون و 602 هزار و 55 عدد لوح فشرده غيرمجاز که تعداد کثيري از آن متضمن موضوعات غير اخلاقي بود، کشف شد.
وي بيان داشت: کشف حجم انبوهي از انواع لوح‌هاي فشرده غيرمجاز حاصل تلاش مشترک همه ماموران در پليس‌هاي تخصصي است؛ ماموران پليس راهور با سي.دي فروشان در چهارراه‌ها و يا افرادي که اقدام به فروش سي‌ دي‌هاي غيرمجاز مي‌کنند، برخورد و همچنين ماموران پليس پيشگيري نيز در طرح امنيت محله محور سي‌.دي‌هاي غيرمجاز را به صورت خرد جمع‌آوري مي‌کنند.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اجراي طرح کنترل و نظارت بر صنوف عرضه‌کننده فيلم به ويژه گيم نت‌ها و ويدئوکلوپ‌ها در سطح پايتخت، افزود: در هفت ماه نخست امسال به منظور ساماندهي و جلوگيري از برخي از تخلفات در زمينه عرضه محصولات فرهنگي يک هزار و 210 مرتبه از اين صنوف بازديد شد که 436 فقره صورت‌جلسه تخلف تنظيم، 186 واحد صنفي به خاطر در نظر نگرفتن ضوابط قانوني و صنفي اخطار پلمپ دريافت کردند و به 780 واحد ديگر نيز تذکر داده شد.
وي افزود: در ميان متهمان دستگير شده، افرادي که اقدام به تکثير فيلم‌هاي ايراني، فيلم‌هاي مستهجن و موزيک و ارسال اين سي دي‌ها به سراسر کشور مي‌کردند نيز شناسايي شده‌اند که پس از اتمام تحقيقات مقدماتي همگي آنان به مقام قضايي معرفي شدند.
سردار ساجدي نيا با بيان اين که در هفت ماه نخست سال گذشته بيش از سه ميليون لوح فشرده در پايتخت کشف و جمع‌آوري شد از کاهش تکثير سي‌ دي‌هاي غيرمجاز سال جاري خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال شاهد کاهش تکثير سي‌ دي‌هاي غيرمجاز هستيم؛ همچنين تيم‌هاي ويژه‌اي به منظور برخورد مستمر با تکثيرکنندگان غيرمجاز تشکيل شده است.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: اولويت اصلي پليس برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان بوده و با همکاري مردم و ارائه برنامه‌ريزي شاهد کاهش ناهنجاري‌ها و همچنين افزايش امنيت مطلوب در جامعه هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن