تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815541112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان به دنبال این سلاح روسـی است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عربستان به دنبال این سلاح روسـی است
عربستان به دنبال این سلاح روسـی است یک مقام روس می‌گوید عربستان سعودی به دنبال خرید سامانه موشکی اس‌400 از روسیه است اما تا به حال تنها چین قرارداد تحویل این موشک‌ها را امضا کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز ، سرگی چمیزوف، مدیر کل شرکت دولتی روس‌تک روز دوشنبه در نمایشگاه بین‌المللی هوافضای 2015 دُبی گفت کشورهای زیادی از جمله عربستان سعودی به دنبال سامانۀ دفاع موشکی اس‌400 روسیه هستند اما «هیچ کشوری به جز چین این قرارداد را امضا نکرده است».
 
سامانۀ پدافند هوایی اس‌400 نسل جدید سامانه‌ اس‌300 است که پیشتر با نام اس۳۰۰‌پی‌ام‌یو3 شناخته می‌شد.این سامانه ۱۰۰ هدف را هم‌زمان تشخیص و در عین حال هم‌زمان با ۱۲ هدف از محدودۀ ۴۰۰ کیلومتری تا شعاع 60 کیلومتری درگیر می‌شود.
 
آناتولی ایسایکین، رئیس شرکت دولتی «روس آبارون اکسپورت» فروردین امسال اعلام کرد مسکو قرارداد فروش سامانه اس‌400 را با چین امضا کرده است که به گفتۀ او شامل چندین مجموعه «تسلیحات پدافند موشکی اس‌400» است.
 
وی گفته بود بسیاری از کشورها خواهان خرید اس‌400 هستند اما اولویت صنايع دفاعي روسيه و شرکت «آلماز-آنتئي» به عنوان سازندۀ این سامانه، تامین نيازهاي تسليحاتي وزارت دفاع روسيه است.
 
ايسايکين گفت: «حتي اگر شرکت تسليحاتي آلماز-آنتئي توان توليدي خود را افزايش دهد، نمي‌تواند هم‌زمان تسليحات اس‌400 را به چند کشور تحويل دهد.»
 


منبع: پرس TV


94/8/18 - 16:11 - 2015-11-9 16:11:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن