تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818935968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 800 امدادگر تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۰ب.ظ)
رئيس سازمان هلال‌احمر در نمايشگاه مطبوعات: جذب 800 امدادگر تا پايان سال موج - رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر با اشاره به ضرورت برنامه‌ريزي براي مواجهه با احتمال وقوع بحران در تهران گفت: برگزاري مانورهاي مقابله با عوارض و پيامدهاي ناشي از وقوع حوادث طبيعي در کشور ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر چرخ‌ساز با حضور در بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها گفت: در صورت وقوع حوادث طبيعي ممکن است با بحران‌هاي مختلفي در تهران مواجه شويم که از جمله آن‌ها دسترسي سخت به مرکز شهر، انتقال مجروحان به مراکز درماني است.
وي درباره مانور ساعت صفر (افزايش آمادگي در مقابله با زلزله احتمالي) که اواخر هفته گذشته در تهران برگزار شد، گفت: يکي از اهداف برگزاري اين مانور، شکستن تابوي بروز حادثه در سطح تهران و آمادگي براي مقابله با حوادث بود.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر افزود: بايد مردم آموزش‌هاي کافي براي کاهش عوارض وقوع حوادثي چون سيل، زلزله، آتش‌سوزي و طوفان را ببينند و مديران نيز بايد در اين زمينه به مديريت حوادث توجه بيشتري کنند.
وي با اشاره به اين که سازمان امداد و نجات مي‌تواند در آموزش همگاني به ديگر سازمان‌ها کمک کند، تاکيد کرد: هلال‌احمر در صورت وقوع بحران در تهران به تنهايي قادر به مقابله با آن نبوده و لذا ساير دستگاه‌ها نيز بايد در اين زمينه وارد عمل شوند و همچنين در هنگام وقوع حادثه‌اي بزرگ در تهران بايد از ساير استان‌ها نيز کمک گرفت.

800 امدادگر داوطلب تا پايان سال جذب هلال احمر مي‌شوند
چرخ‌ساز همچنين از جذب 800 امدادگر داوطلب تا پايان سال خبر داد و در پاسخ به اين که چه نمره‌اي به عملکرد سازمان امداد و نجات درخصوص حوادث اخير مي‌دهيد، گفت: با توجه به توانمندي‌ها، امکانات و همت نيروي داوطلب اين سازمان نمره خوبي به فعاليت امدادگران مي‌دهم.
وي با بيان اين‌که براي فعاليت‌هاي امدادي در سطح کشور نياز به 50 بالگرد داريم، گفت: هم اکنون 17 بالگرد در اختيار داريم و قرار است تا پايان سال 6 بالگرد جديد به ناوگان امداد هوايي هلال‌احمر اضافه شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن