تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل جدید حج و زیارت لرستان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیر کل جدید حج و زیارت لرستان معرفی شد استان‌ها > لرستان - مدیرکل حج و زیارت لرستان در مراسمی منصوب شد

طی مراسمی در محل سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب لرستان و با حضور "سعيد اوحدي" رئيس سازمان حج و زيارت، "محمد خسروی" به عنوان مدیر جدید این اداره کل معرفی شد.
خسروي كه فرهنگي و شاغل در آموزش و پرورش بروده است، اهل بروجرد مي‌باشد و پيش از اين، سابقه مديريت در مدارس اين شهر و نيز عضويت در شورای اسلامي شهر بروجرد را در كارنامه دارد.
قابل ذكر است تا كنون "سيد حميد الياسي" بيش از 6 سال عهده‌دار اين سمت بود که از 5 مهر‌ماه سال‌جاری با حکم سرپرستی "خسروی" جای خود را به وی سپرده بود؛ اما به دلیل مناسک حج، مراسم توديع و معارفه رؤساي پيشين و جديد حج و زيارت لرستان به پس از بازگشت رئيس سازمان حج و زيارت كشور از عربستان موکول شد.
در این مراسم رئیس سازمان حج و زیارت کشور، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در لرستان، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و کارکنان حج و زیارت استان حضور داشتند.

کلید واژه ها: استان لرستان -




دوشنبه 18 آبان 1394 - 04:49:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن