تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گالری طوبی میزبان نقاشی‌های فرخنده رزقی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گالری طوبی میزبان نقاشی‌های فرخنده رزقی شد
نمایشگاه نقاشی فرخنده رزقی با عنوان «من و صخره های من» در گالری طوبی تا 25 آبان ماه میزبان علاقه‌مندان است.



به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرخنده رزقی درباره این نمایشگاه گفت: «من و صخره های من» عنوان دومین نمایشگاه نقاشی انفرادی من است که در این نمایشگاه مجموعه دیگری ازسنگ هایم را به نمایش گذاشته ام. من سال هاست که تمرکزم را برروی به تصویر کشیدن سنگ ها گذاشته ام و سال گذشته نیز مجموعه دیگری ازاین نقاشی ها را در گالری نقش جهان به نمایش گذاشته ام.


او افزود: نقاشی های این مجموعه دربرگیرنده 15 نقاشی  در ابعاد مختلف است که کوچکترین اثر 70 در 50 و بزرگترین اثر 150 در 100 است و با تکنیک رنگ روغن و به صورت رئالیست انتزاعی خلق شده اند.

این نقاش که از 10 سال پیش با شرکت در کلاس های آزاد هنری تکنیک های نقاشی و طراحی را فراگرفته درباره چگونگی گرایش به نقاشی گفت: من سال ها مدیر مدرسه بودم و در این دوران  بنا به مناسبت های مختلف طرح ها و ایده هایی که داشتم را با نقاشانی که در حوزه نقاشی دیوار کار می کردند در میان می گذاشتم و آن ها این طرح ها را بر روی دیوارهای مدرسه اجرا می کردند. مدتی به عنوان دبیر در یکی از هنرستان های تجسمی مشغول به کارشدم، درس دادن درچنین فضایی زمینه ای را فراهم کرد که متوجه شوم که می توانم بخشی از وجود گمشده ام را در نقاشی بیابم، چون حس کردم نقاشی با حال و هوا و روحیات من بسیار نزدیک است.


رزقی ادامه داد: از این رو در 10 سال گذشته محضر استادانی چون فریبا قیصور، کامران قاسمی وند، ژیلا احمد وزیر و آیدین آغداشلو را درک کرده ام و با تکنیک های طراحی و نقاشی آشنا شده ام.

فریبا قیصور درباره نقاشی های فرخنده رزقی عنوان کرده است؛ صخره های فرخنده  رزقی نمادی از اوست که از ابتدا مصمم بود و مطمئن و می دانست چه می خواهد و دغدغه های درونی اش را با تصویر کشیدن صخره ها به سامان داد.

فرخنده رزقی متولد 1349 بابلسر و لیسانس ریاضی است. او از 10 سال گذشته در کنار تدریس بخش عمده وقت خود را صرف فراگیری نقاشی در کلاس های آزاد نقاشی و فعالیت در این رشته هنری کرده است و نخستین نمایشگاهش را در مهرماه 1393 با عنوان صخره های من در گالری نقش جهان برپا کرد. «من و صخره های من» عنوان دومین نمایشگاه نقاشی این هنرمند است.

 نمایشگاه «من و صخره های من» در گالری طوبی  در موزه زمان، خیابان ولی عصر، پارک وی، خیابان فلاحی (زعفرانیه)  نبش پرزین بغدادی واقع است. گالری  همه روزه  تا 25 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

نگاهی بر گذر زندگی
نقاشی‌های انتزاعی بر دیوار نگارخانه آفرینش نقش
نمایشگاهی از رنگ‌های تیره در نگارخانه والی
نمایشگاه نقاشی‌های «باد ما را با خود خواهد برد» برگزار می‌شود
«رویای بی وقفه» دخترک 15 ساله
بفرمایید کمی هنر!
بازگشت هفتاد و دو تن با نگاه بی‌پايان به گالرى اثر
سیمرغ و درختان رقصان در نگارخانه گلستان
وقتی برای دل سپردن به هنر
خاطره‌ای از جنس رنگ و عکس در نگارخانه بهزاد





۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن