تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815415630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ٦ نشريه گيلان در بزرگترين رويداد رسانه اي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۱۱ب.ظ)
حضور ٦ نشريه گيلان در بزرگترين رويداد رسانه اي کشور موج - رشت-مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از حضور ٦ نشريه استان در بزرگترين رويداد رسانه اي کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج و نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، فيروز فاضلي با اشاره به اهميت نقش رسانه ها در ارتقا سطح اگاهي جامعه افزود: شش نشريه مکتوب و مجازي استان گيلان، آخرين فعاليت هاي خود را در بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات به نمايش گذاشتند.
وي تصريح کرد: روزنامه هاي «نسيم» به مديرمسوولي ابراهيم بهمني جلالي، «معين» به مديرمسوولي يونس رنجکش، «گيلان امروز» به مديرمسوولي محمدکاظم شکوهي راد و «سوال و جواب» به مديرمسوولي کريم خورسندي در غرفه ١٢٧ اين نمايشگاه حضور دارند.
فاضلي ادامه داد: همچنين دوهفته نامه «سرمايه و ثروت» به مديرمسوولي سوسن پاکدل در غرفه ١٣٥ و پايگاه خبري تحليلي «خزر بر خط» به مديرمسوولي محسن خاکزاد در غرفه ٦٤ بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات حضور دارند.
به گفته اين مسوول؛ استان گيلان داراي ١٨٠ نشريه مکتوب داراي مجوز شامل ٩ روزنامه، ٤٦ هفته نامه، ١٥ دوهفته نامه، ٥٢ ماهنامه، ٦ دوماهنامه، ٣٩ فصلنامه و ١٣ دوفصلنامه است.
وي اضافه کرد: ٤٣ پايگاه خبري و تحليلي مجوزدار نيز در گيلان مشغول به فعاليت مي باشد.
بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتي، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري از ١٦ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلي مصلاي بزرگ تهران ميزبان علاقمندان است.
اين نمايشگاه زير نظر شوراي هماهنگي تشکل‌هاي مديريتي مطبوعات متشکل از شرکت تعاوني مطبوعات کشور، انجمن مديران مسئول نشريات، انجمن روزنامه‌هاي غير دولتي، انجمن نشريات کشاورزي و انجمن صنفي رسانه‌هاي استان تهران برگزار مي‌شود.
امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومي و خانواده، دين و انديشه، فرهنگي هنري، سياسي اقتصادي، آموزشي تخصصي، محلي و منطقه اي، موسسات مطبوعاتي، روزنامه ها و خبرگزاري ها» و در قالب ٦٠٠ غرفه در فضايي بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمايشگاه مطبوعات حضور دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن