تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820636835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با الگودهي مناسب مي‌توان با شبيخون فرهنگي دشمن مقابله كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: با الگودهي مناسب مي‌توان با شبيخون فرهنگي دشمن مقابله كرد
داخلي. فرهنگي. هنري. كانون مساجد.

مسوول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان زنجان گفت: از طريق الگودهي مناسب، مي‌توان با شبيخون فرهنگي دشمنان اسلام مقابله كرد.

امرالله حسني روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با بيان اينكه امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به "نوآوري و شكوفايي" مزين شده است افزود: در اجراي اين پيام ارزشمند ، بايد تلاش شود كه تمام برنامه‌ها در قالب و رويكرد نو و جديد مطرح و اجرا شود.

وي، بااشاره به‌اين فرموده‌ي رهبرمعظم انقلاب كه بحث شبيخون فرهنگي از سوي دشمنان تبديل به "ناتو فرهنگي" شده است ، گفت: هجمه‌ي عظيم و سنگين فرهنگي دشمن، نوجوانان و جوانان ايران را نشانه رفته است و بايد جهت مقابله باآن راهكارهاي جدي انديشده شود.

حسني افزود: كار در عرصه‌ي فرهنگي نياز به تلاش و جديت بيشتري دارد و لازم است متوليان امور فرهنگي آن را جدي بگيرند و با اقتدار عمل كنند.

وي گفت: امسال ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي وهنري مساجد كشور، اعتبار خوب و مناسبي را براي دبيرخانه اين استان در نظر گرفته‌است.

به‌گفته‌ي وي، اين رقم كه پارسال ‪ ۲۷۳‬ميليون ريال بود امسال به‌يك ميليارد و ‪ ۶۶۰‬ميليون ريال رسيده است.

حسني، اضافه كرد: كانون فرهنگي و هنري مساجد اين استان، پارسال توانست از محل اعتبارات سفر رييس جمهوري ‪ ۲۳‬كانون درسطح استان تاسيس و راه‌اندازي كند.

وي، بابيان اينكه تاسيس و راه‌اندازي ‪ ۴۵‬كانون ديگر در برنامه امسال پيش بيني شده است ، تصريح كرد: طبق دستورالعمل ستاد عالي ‪ ۶۰‬درصد اين كانون‌ها در سطح روستاها و ‪ ۴۰‬درصد مابقي در شهرها تاسيس خواهد شد.

حسني، به تشكيل ‪ ۲۰‬مورد هسته‌هاي پژوهشي در كانون‌هاي فعال اين استان در سال گذشته اشاره كرد و گفت: تشكيل ‪ ۴۰‬هسته‌ي پژوهشي در كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد اين استان، جزو برنامه‌هاي امسال خواهد بود.

وي، اظهارداشت: درزمان حاضر ‪ ۷۶‬كانون در سطح استان تاسيس شده كه با ايجاد و راه‌اندازي ‪ ۴۵‬كانون جديد اين ميزان امسال به ‪ ۱۲۱‬كانون خواهد رسيد.

حسني، از برگزاري هفت جشنواره استاني از سوي ستاد عالي خبرداد و اضافه كرد: اين جشنواره‌ها درقالب فعاليت‌هاي قرآني، هنرهاي تجسمي، سرودو تواشيح، شيوه‌هاي نوين آموزشي، شعر و قطعات ادبي ، نشريات تجربي و هنرهاي نمايشي، برگزار مي‌شود.

به‌گفته‌ي وي، اين جشنواره‌ها از دهه‌ي دوم مرداد تا دهه‌ي اول اسفندماه و بترتيب در گيلان، اصفهان، قم، تهران، گلستان، يزد و مركزي برگزارخواهدشد.

وي گفت: تلاش خواهد شد كه اعضاي كانون‌هاي فرهنگي و هنري استان زنجان با توانمندي بيشتري در اين جشنواره‌ها حاضر شوند.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن