تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوندوگان:بدون رویس هم میتوانیم شالکه را ببریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گوندوگان:بدون رویس هم میتوانیم شالکه را ببریم
هافبک کلیدی دورتموند ضمن ابراز تاسف از مصدومیت مارکو رویس، اعلام کرد تیمش از بضاعت لازم برای پر کردن جای این ستاره برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، فردا در مهمترین دیدار هفته دوازدهم فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا بروسیا دورتموند و شالکه دربی منطقه روهر را برگزار خواهد کرد. این بازی صدوچهل و هفتمین دربی این دو تیم است که در جدول فعلی تنها شش امتیاز با هم فاصله دارند؛ دورتموند که هر شش بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، دوم و شالکه که از پنج هفته پیش تا کنون انتظار یک برد را می‌کشد چهارم است.
در آستانه این مسابقه ایلکای گوندوگان که به استراتژیست خط میانی زرهای وست‌فالن مشهور است، گفت:" در دربی می‌شود خیلی کارها کرد که با آن ناکامی‌های هفته‌های گذشته به دست فراموشی سپرده شود.
شالکه‌ای‌ها قطعا احساسات را چاشنی کارشان خواهند کرد. از اینرو ما انتظار حریفی را می‌کشیم که باانگیزه بسیار بالا پا به میدان خواهد گذاشت و می‌خواهد نتایج هفته‌های اخیرش را جبران کند."
این هافبک ترک‌تبار که در آلمان متولد شده و برای تیم ملی این کشور هم بازی می‌کند افزود:" ما آماده‌ایم و می‌دانیم قادر به چه کارهایی هستیم. در بازی‌های اخیر دوباره روند خوب و امیدوارکننده‌ای را درپیش گرفته‌ایم که نتایجش توانست انرژی و اعتماد بنفس بالایی به ما بدهد.
یکی از افرادی که سهم عمده‌ای در این موفقیت‌ها داشت، مارکو رویس بود که متاسفانه جایش در بازی فردا خالی خواهد بود. با این حال سعی‌مان را می‌کنیم تا نبودش را جبران کنیم. ما بازیکنان زیادی در بالاترین سطح داریم که هربار به آنها فرصت حضور در میدان داده شده، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند."

بروسیا دورتموند مارکو رویس ایلکای گوندوگان

ارسال به تلگرام


23:35  1394/08/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن