تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813021876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتفاضه کنوني در فلسطين ريشه قوي استکبارستيزي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۳۸ب.ظ)
رئيس جامعه المصطفي العالميه: انتفاضه کنوني در فلسطين ريشه قوي استکبارستيزي دارد موج - قم - رئيس جامعه المصطفي العالميه تصريح کرد: انتفاضه کنوني در سرزمين هاي اشغالي، ريشه قوي استکبارستيزي و الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم به نقل از مركز خبر حوزه، رئيس جامعه المصطفي العالميه با اشاره به مطلب فوق گفت: به هيچ وجه نبايد گذاشت که انتفاضه سوم در کرانه باختري مورد غفلت و يا کم توجهي مردم و رسانه ها قرار گيرد.
وي با بيان اين که امروز رژيم اشغالگر صهيونيستي در داخل سرزمين هاي اشغالي نيز در امنيت نيست، گفت: اين بيداري اسلامي و تقويت امواج مقاومت در جهان اسلام از جمله در فلسطين از برکات انقلاب اسلامي ايران است که مروج فرهنگ و گفتمان ضد استکباري در دنياي امروز به شمار مي رود.
حجت الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي خاطرنشان کرد: البته نبايد از ياد ببريم که ريشه مقاومت در انقلاب اسلامي ما برگرفته از مکتب عاشوراست که موجب ذلت ناپذيري و ايثار و شهادت طلبي ملت ما شده است.
امام جمعه قم همچنين گفت: امروز ملت هاي بسياري در جهان از جمله در منطقه از انقلاب اسلامي ايران الهام و الگو گرفته و در برابر جريانات استعماري و استکباري ايستاده اند و به دنبال تحقق عدالت و آزادي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن