تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812982946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحماني: استقلال چند سالي ست که خواهان جذب من است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۴۱ب.ظ)
رحماني: استقلال چند سالي ست که خواهان جذب من است موج - رحماني گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذهنم معطوف تراکتورسازي است و با توجه به اينکه سرباز اين تيم هستم به هيچ موضوعي به جز موفقيت تراکتورسازي نمي‌انديشم.
به گزارش خبرگزاري موج، بختيار رحماني در مورد پيروزي تراکتورسازي در ديدار جام حذفي مقابل فولاد خوزستان گفت: ديدار خوبي مقابل سايپا برگزار کرديم و توانستيم در اين مسابقه به پيروزي برسيم. اين پيروزي براي ما بسيار مهم بود و توانستيم به مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي برسيم. پس از شکست مقابل صبا به اين پيروزي نياز داشتيم.

وي در مورد اينکه آيا تراکتورسازي مي‌تواند در جام حذفي برخي ناکامي‌ها در ليگ را جبران کند، تصريح کرد: جام حذفي موفقيتي بسيار راحت‌تر و زودرس‌تر است. شما با ۵-۴ پيروزي مي‌توانيد قهرمان شويد. خدا را شکر تاکنون بخش مهمي از اين مسير را طي کرديم و توانستيم به نيمه‌نهايي برسيم. به اميد خدا تلاش مي‌کنيم تا بقيه مسير را با موفقيت طي کنيم و بتوانيم به موفقيت برسيم.

هافبک تراکتورسازي در مورد روند خوبي که در هفته‌هاي اخير داشته و توانسته گل‌هاي زيادي به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر روند خوبي طي هفته‌هاي اخير داشتم و با کمک هم‌تيمي‌ها و توصيه‌هاي توني اوليويرا توانستم به وضعيت بهتري برسم. بايد باز هم بيشتر تلاش کنم تا براي تيمم مثمر ثمر باشم.

رحماني در مورد اينکه آيا وضعيت مالي و امکاناتي باشگاه بهتر شده است، تصريح کرد: کاري به اين مسائل ندارم. ما به عنوان سرباز در خدمت تراکتورسازي هستيم و تمام تلاش‌مان را در اين تيم مي‌کنيم. مسائل مالي مربوط به بازيکناني است که قرارداد دارند و من توجهي روي اين مسائل ندارم و فقط کارم را مي‌کنم.

وي در مورد اينکه فکر مي‌کند چه زماني به آنها اجازه حضور در تيم ملي داده مي‌شود، گفت: بارها از مسئولان خواهش و التماس کرديم تا اجازه حضور ما در تيم ملي را بدهند. اميدوارم در اردوهاي بعدي با اين مسأله موافقت شود تا بتوانيم به تيم ملي کمک کنيم.

هافبک تراکتورسازي در مورد اينکه اين روزها صحبت‌هايي در مورد حضورش در استقلال مطرح شده است، عنوان کرد: جا دارد از هواداران استقلال که در صفحات مجازي به من ابراز لطف مي‌کنند تشکر کنم. مديران استقلال چند سال است با من براي حضور در استقلال صحبت مي‌کنند. بنده در حال حاضر بازيکن تراکتورسازي هستم و تمام فکر و ذهنم روي اين تيم است. تا روزي که در تراکتورسازي هستم به چيزي جز موفقيت اين تيم فکر نمي‌کنم و با تمام توان کارم را ادامه مي‌دهم. استقلال چند سالي است که خواهان جذب من است و جا دارد از آنها تشکر کنم. اين مسأله هم به خاطر لطف خدا و تلاشي است که من انجام مي‌دهم ولي اکنون خدمت سربازي خود را پشت سر مي‌گذارم و نمي‌توانم به چيزي جز تراکتورسازي و موفقيت اين تيم فکر کنم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن