تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815302780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسخه‌هاي مستند و بدون تحريف براي تعزيه‌خوان‌ها تدوين شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۸ب.ظ)
رئيس اداره تبليغات اسلامي کهک: نسخه‌هاي مستند و بدون تحريف براي تعزيه‌خوان‌ها تدوين شود موج - قم - رئيس اداره تبليغات اسلامي کهک بر لزوم تدوين نسخه‌هاي مستند و بدون تحريف براي تعزيه خوان‎ها تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس اداره تبليغات اسلامي بخش کهک استان قم در جلسه شوراي مديران تبليغات اسلامي استان بر لزوم توسعه جلسات گفتمان ديني در ايام محرم و صفر با موضوع فرهنگ عاشورايي تاکيد کرد.
وي با اشاره به جلسه‌اي که قبل از محرم با حضور فعالان هيئت‌هاي مذهبي در کهک برگزار شد، اظهار داشت: اين جلسه که با سخنراني مديرکل تبليغات اسلامي استان قم برگزار شد، تاثير زيادي در کاهش آسيب‌هاي عزاداري داشته ولي هنوز آسيب‌هايي در مساجد و هيئت‌هاي مذهبي وجود دارد.
حجت‌الاسلام سيدموسي حسيني المدني تاکيد کرد: در دهه اول محرم مجالس عزاداري با شور زيادي برگزار مي‌شود ولي پس از آن متأسفانه کاهش مي‌يابد و يا شاهد هستيم که مداحان وقت مجلس را مي‌گيرند و فرصت کمي در اختيار مبلغان و خطباست.
وي پيشنهاد کرد که در طول محرم و صفر، مبلغان ديني به مناطق مختلف تبليغي اعزام شوند.
حسيني المدني با اشاره به تاثيرگذاري هنر تعزيه در انتقال مفاهيم عاشوراي حسيني اظهار داشت: متاسفانه نسخه‌هايي که تعزيه خوان‌ها در اختيار دارند تحريف شده است، بنابراين اميدواريم حوزه هنري نسخه‌هاي صحيح و مستند را تدوين و در اختيار تعزيه خوان‌ها قرار دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن