تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش زندگی قهرمان دوی ماراتن ایران از رادیو نمایش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پخش زندگی قهرمان دوی ماراتن ایران از رادیو نمایش زندگی علی باغبان باشی، دونده سابق دوهای استقامت در قالب سریال نمایشی «ماراتن» از رادیو نمایش پخش می‌شود.
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان ساعت 11:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، علی باغبان‌ باشی (زادهٔ ۱۳۰۳ در طرقبه مشهد) جوانی کشاورز، در دوران سربازی برای خروج بی‌اجازه از پادگان مورد تنبیه قرار گرفت و مجبور شد هشت هزارمتر بدود. اما فرمانده پادگان در این حین متوجه استعداد او در دویدن شد و اورا به اداره تربیت بدنی استان خراسان معرفی کرد.
 
این نمایش به  نویسندگی علی افضل،  کارگردانی فریدون محرابی و با هنرمندی ایوب آقاخانی، سینا نیکوکار، بیوک میرزایی، کامیار محبی، محسن بهرامی، فریبا طاهری، عباس توفیقی، احمد شمس آصف، محمد یگانه، ماندانا اصلانی، مهدی نمینی مقدم ،  مجتبی طباطبایی، امیرفرحان نیا، معصومه عزیز محمدی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.
 
 «ماراتن» به تهیه کنندگی :مهتاب امینی، صدابرداری :علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی پور از فردا ساعت 13:15 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

 
 

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن