تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813079695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه شهرکرد:مسوولان ایران،آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خطیب جمعه شهرکرد:مسوولان ایران،آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:مسوولان کشور ،آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود:مردم و مسوولان راه را برای نفوذ آمریکا به ایران بسته اند و اجازه هیچ گونه نفوذ را به آمریکا نمی دهند.
وی گفت:یکی از خواب هایی که آمریکا دیده بود،نفوذ داخل ایران بود که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ،راه نفوذ آمریکا بسته شده است و این خواب برای آمریکا تعبیر نشد.
خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد:آمریکایی ها اعلام کرده بودند که در ایران،میانه روها به آمریکا دل بسته اند و به این واسطه در داخل ایران نفوذ می کنند،اما به لطف خدا تمامی راه نفوذ آمریکا به ایران بسته شد.
نکونام اظهار داشت:در نظام ایران جمهوری و اسلامی همراه با هم است و اسلامیت و جمهوریت دو کنار هم قرار دارد و نباید به واسطه ملی گرایی اجازه نفوذ به آمریکا داده شود.
به گفته وی،دو اشتباه محمد مصدق ،حسن ظن به آمریکایی ها و دوری از اسلام بود که همین عامل به او ضربه زد و دولت موقت نیز همین اشتباهات را تکرار کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:
"نفوذ"یک واژه نیست و نباید به آن جناحی و سیاسی نگاه کرد،بلکه نفود،یک اصل و واقعیت است و باید مراقب نفوذ آمریکا در کشور بود،که ایستادگی در برابر نفوذ دشمنان از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری می باشد.
نکونام تاکید کرد:برجام، نباید زمینه نفوذ آمریکا در کشور را فراهم کند و باید هیات نظارت بر اجرای برجام که از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین می شود به این مساله نگاه جدی داشته باشد.
وی گفت:سیاست جمهوری اسلامی ایران را نظام تعیین می کنند و دولت ها، تاکتیک ها سیاست خارجی را دنبال می کنند.
نکونام تاکید کرد:با همدلی و همزبانی در کشور می توان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، از مردم خواست تا در موکب قمر بنی هاشم علیه السلام این استان که به 200هزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کند، سهیم باشند.
گفتنی استذ،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد،حضور اقشار مختلف مردم در 13 آبان ماه امسال و اعلام انزجار از آمریکا را برگی زرین دیگری در تاریخ استان و کشور دانستند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 16 آبان 1394 - 09:46:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن