تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819958174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امريكا ديو را در لباس فرشته نشان مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: امريكا ديو را در لباس فرشته نشان مي‌دهد
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه امروز استكبار با قدرت هنر و رسانه همه چيز را وارونه و به نفع خود جلوه مي‌دهد، اضافه كرد: افرادي هم كه به اسم هنر در اين مسير حركت مي‌كنند و در كتمان حقيقت همدست مستكبرين مي‌شوند، مصداق كساني هستند كه هنرشان را به پول فروخته‌اند.
به گزارش فارس، سردار نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم تكريم و معارفه رئيس سابق و رئيس جديد سازمان بسيج هنرمندان تأكيد كرد: امروز مثل بسياري از نعمت‌هاي الهي كه به‌دست اشقيا و شيطان‌صفتان مصادره شده، ابزار و امكانات هنر نيز براي خاموش كردن نور حقيقت در اختيار و مورد استفاده آنها قرار گرفته است، همانند علم كه نعمت بزرگي براي انسان است و امروز مي‌بينيم كه چطور توسط دشمن مصادره شده است و آن را تبديل به موشك‌هاي مرگبار، بمب اتم و شيميايي، گاز اشك‌آور و. . . كرده‌اند و از آن براي كشتن مردم بي‌گناه استفاده كرده و با كشتن نوزاد يمني و فلسطيني، خاطره حرمله كودك‌كش را زنده مي‌كنند. وي بر استفاده دشمن از ابزار هنر بر خلاف فطرت الهي انسان تأكيد كرد و ادامه داد: استكبار جهاني با به‌كار گرفتن و مصادره هنر، اين نعمت الهي در مسير خلاف فطرت انسان، كثيف‌ترين و شقي‌ترين انسان يا حكومت را بهترين يا انسان‌دوست‌ترين حكومت جلوه مي‌دهند.
نقدي افزود: امريكا و كشورهاي مستكبر غربي جنايت‌هاي زيادي مرتكب شدند و اين جنايت‌ها تمامي ندارد؛ از اشغال نظامي، قتل و غارت آنها گرفته تا حمايت از ديكتاتورها و راه انداختن شكنجه‌گاه‌ها و كودك‌كشي و. . . جنايت‌هايي است كه همچنان ادامه دارد.
جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج تأكيد كرد: امريكا و هم‌پيمانان مستكبرش با تمام اين جنايت‌هاي آشكار و پنهان مدعي درجه يك حقوق بشر مي‌شوند و در حالي كه چشمان خود را بر كشتار شبانه‌روزي زنان و كودكان بي‌دفاع فلسطيني و يمني به دست رژيم صهيونيستي و آل سعود بسته‌اند و از آن حمايت مي‌كنند، ادعاي دروغ مي‌كنند با يك زن زنداني در بيمارستان زندان در ايران بد رفتاري شده و آن را مصداق بارز نقض حقوق بشر مي‌خوانند و عليه ايران دست به اقدامات بين‌المللي مي‌زنند. وي با طرح اين سؤال كه اين جنايت‌كاران چطور با شعبده بازي طرفدار درجه يك حقوق بشر مي‌شوند، اظهار داشت: با استفاده از موهبت هنر است كه با شعبده‌بازي ديو در لباس فرشته خود را فرشته نشان مي‌دهد.
نقدي با اشاره به رفتار اخير رئيس‌جمهور امريكا در دادن پيام نوروزي و خواندن شعر حافظ به زبان فارسي و. . .  ادامه داد: امريكا با سحر رسانه و جادوي هنر، چهره جنايتكار خود را جور ديگري جلوه مي‌دهد و مدعي حقوق بشر مي‌شود اما در عين حال براي كشتگان امريكايي حادثه سال 63 لبنان كه 250 اشغالگر اين كشور در لبنان با بمب‌گذاري يك گروه از كشور ديگري كشته شده‌اند، ايران را متهم مي‌كنند و علاوه بر 5/2 ميليارد دلاري كه در گذشته به عنوان غرامت از اموال بلوكه شده ملت ما برداشته‌اند، ادعاي 46 ميليارد دلار غرامت از ملت ايران مي‌كند و مي‌خواهد آن را از اموال بلوكه شده اين ملت برداشت كند. وي ادامه داد: در طول انقلاب و پس از آن و دوران دفاع مقدس بيش از 250 هزار نفر از فرزندان اين ملت مستقيماً به دست امريكا يا با واسطه به دستور امريكا به خاك و خون كشيده شده و به شهادت رسيده‌اند كه طبق اسناد قطعي و مطمئن جنايت امريكا قابل اثبات است و اين ملت ايران است كه بايد غرامت اين كشتگان را از امريكا بگيرد.
در اين مراسم غلامرضا منتظري به عنوان مسئول جديد سازمان بسيج هنرمندان معرفي شد.


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن