تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804754947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال روزانه 180 ميليون ليتر نفت خام و 150 ميليون فرآورده نفتي ديگر از طريق خطوط لوله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۲۶ب.ظ)
مديرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران مطرح کرد: انتقال روزانه 180 ميليون ليتر نفت خام و 150 ميليون فرآورده نفتي ديگر از طريق خطوط لوله موج - مديرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران در رابطه با برنامه‌هاي اين شرکت گفت: پروژه پايداري خطوط و حفظ ظرفيت فعلي را در دستور کار داريم روزانه 180 ميليون ليتر نفت خام و 150 ميليون فرآورده نفتي از طريق خطوط لوله به تمام نقاط کشور منتقل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباسعلي جعفري‌نسب مديرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران در جمع خبرنگاران در رابطه با انتقال فرآورده به نيروگاه ها در فصل زمستان که زمان اوج مصرف است، گفت: سوخت مايع نيروگاه ها توسط 6هزار و381 کيلومتر خطوط لوله تامين مي‌شود که اين خطوط لوله روزانه 3 ميليون 800 هزار ليتر سوخت در شرايط بحراني زمستان به نيروگاه ها تحويل داده و از تردد 130 تانکر در جاده‌ها جلوگيري مي‌ کنند.
وي با تاکيد براينکه دغدغه‌اي براي تامين سوخت در زمستان نداريم گفت: هم‌اکنون سوخت نيروگاه هاي دماوند، شهيد رجايي و ايلام از طريق خطوط لوله تامين مي شود و خطوط لوله نيروگاه سلطانيه زنجان نيز که قرار بود در سال جاري به بهره‌برداري برسد، کار خود را آغاز کرده و خطوط لوله نيروگاه علي‌آباد کتول در مازندران نيز به زودي راه‌اندازي خواهد شد.
مديرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران تصريح کرد: عمليات اجرايي سوخت‌رساني به نيروگاه زنجان از 5 ماه قبل شروع شده بود و براي اجراي آن 16 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده که اين اعتبار کمتر از بودجه‌ پيش‌بيني شده است.
وي يادآور شد: بيش از 22 نيروگاه از طريق خطوط لوله و مخابرات نفت ايران سوخت مورد نياز خود را دريافت مي‌کنند.
جعفري‌نسب گفت: با توجه به راه‌اندازي فازهاي پارس جنوبي مشکلي در تامين سوخت به نيروگاه ها نداريم در صورت کمبود با استفاده از سوخت جايگزين کمبود را جبران خواهيم کرد چرا که ذخيره‌سازي 20 ميليون ليتر سوخت در نيروگاه ها را داريم که براي يک ماه پاسخگوست.
مدير عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران افزود: در صورت راه‌اندازي دو واحد ديگر نيروگاه زنجان بيش از 60 ميليون ليتر ظرفيت ذخيره‌سازي فراهم مي‌شود. همچنين با استفاده از انشعابات گرفته شده از تهران به زنجان و تبريز مخازن نيروگاه پر مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: با بهره‎برداري فازهاي پارس جنوبي ميزان توليد گاز طبيعي افزايش خواهد يافت بنابراين به غير از بنزين کمبودي در ساير فرآورده‌هاي نفتي نداريم و با راه‌اندازي پالايشگاه ستاره خليج فارس علاوه برتامين بنزين مورد نياز کشور زمينه براي صادرات اين سوخت فراهم خواهد شد.
مديرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات در پاسخ به خبرنگار خبرگزاري موج در رابطه با تشريح وضعيت پيکراني هوشمند افزود: در حال حاضر 12 هزار کيليومتر پيکراني هوشمند توسط دو شرکت داخلي انجام مي‌شود که ظرف دوسال آينده 16 هزار کيلومتر پيکراني هوشمند انجام خواهد شد.
وي تاکيد کرد: با توجه به اينکه کل خطوط اين شرکت 14هزار کيلومتر است بازرسي داخلي در برخي از خطوط که سن بالايي دارند و ممکن است مشکلات بيشتري داشته باشند دو يا سه بار در فواصل زماني کوتاه مدت انجام خواهد گرفت.

برنامه‌هاي جديد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران
جعفري‌‌نسب در خصوص برنامه‌هاي جديد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران گفت: پروژه پايداري خطوط و حفظ ظرفيت فعلي را در دستور کار داريم روزانه 180 ميليون ليتر نفت خام و 150 ميليون فرآورده نفتي از طريق خطوط لوله به تمام نقاط کشور منتقل مي‌شود.
وي ادامه داد: نيروگاه جزء مصارف عمده است بخش توزيع از طريق خطوط لوله انجام مي‌شود و در اين خصوص بحث هاي ايمني و زيست‌محيطي رعايت مي‌شود.
مديرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران تصريح کرد: خط لوله دوم بندرعباس به رفسنجان و بخشي از فرآورده توليدي ستاره خليج فارس به مرکز و شمال کشور که از طريق خط لوله منطقه شمالغرب از تبريز به سلماس ، اورميه و خوي در دست اجرا است.
وي تاکيد کرد: عمده کار اين شرکت در بخش انتقال از بعد از انقلاب با اتکا به توان داخلي و اجراي پروژه و تامين تجهيزات، ماشين‌آلات دوار، سيستم کنترلي و شيرآلات بوده است به طوري که در انجام اين پروژه‌ها 80 درصد تجهيزات بکار رفته داخلي است بنابراين با همفکري و همکاري همديگر تمام قطعات در داخل تامين مي‌شود.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن