تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 7 کیلوگرم گراس در محلات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی محلات به پانا خبر داد: کشف 7 کیلوگرم گراس در محلات فرمانده انتظامی شهرستان محلات از کشف 7 کیلوگرم گراس توسط ماموران انتظامی پاسگاه باقرآباد محلات در میدان امام خمینی(ره) این شهر خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان ساعت 10:03

خبرگزاری پانا+کشف+گراس+محلات

فرامرز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه باقرآباد شهرستان محلات حین استقرار در میدان امام خمینی(ره) واقع در ورودی شهر محلات به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور به توقف خودرو دادند. وی افزود: پس از بازرسی از این خودرو مقدار 7 کیلوگرم گراس(ماری جوانا) که به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب جاسازی شده بود از شخصی با هویت م – ر با 32 سال سن اهل و ساکن اصفهان کشف و ضبط شد و متهم پس از انجام مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد کشف شده جهت سیر روند قانونی تحویل مقام قضایی گردید. فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به آثار مخرب این ماده مخدر ادامه داد: اختلال در حافظه، عدم تمرکز، ناهماهنگی و بی تعادلی، تپش قلب، پراشتهایی، اضطراب و اختلالات رفتاری از جمله اثرات مصرف ماده مخدر گراس می باشد. گودرزی با تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ابراز داشت: ثبات امنیت در سایه همکاری مردم با دستگاه های متولی نظم و امنیت محقق می شود که لازم است در برخورد با این پدیده مردم مشارکت بیشتری با پلیس از طریق ارائه گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان و عمده فروشان داشته باشند تا پلیس هرچه قاطع تر اقدام به برخورد با ناهنجاری های موجود در جامعه کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن