تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرما ۱۲۰ راس بره عشایر اردبیل را تلف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرما ۱۲۰ راس بره عشایر اردبیل را تلف کرد استان‌ها > اردبیل - مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: ۱۲۰ رأس دام عشایر شاهسون که در منطقه میان‌بند اردبیل اسکان موقت کرده بودند، از سرما تلف شد.

یکی از خانوارهای عشایری طایفه مغانلو در تازه کند شریف آباد برای فرار از سرما و گرم کردن بره های خود آنها را در داخل چادری جمع کرده بود که منجر به تلف شدن حدود ۱۲۰ راس بره شد. به گفته هنرمند مدیر امور عشایر استان اردبیل، امسال زمان کوچ پاییزه عشایر شاهسون اردبیل از ۵ مهر ماه تا ۱۵ مهر ماه اعلام شده بود که به علت نبود میان بند مناسب برای اطراق عشایر و حاکم شدن سرمای شدید و مستمر در استان کوچ این عشایر با مشکل مواجه شده و نیز بی احتیاطی این خانواده باعث بروز خسارت هنگفتی برای آنان شده است. وی گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به عشایر در رابطه با زمان مناسب کوچ، هم از طریق سامانه پیام کوتاه و هم در جلسه شورای عشایر استان اردبیل و هم در دیدار حضوری با عشایر اعلام شده بود که هرچه سریع‌تر و در زمان تعیین شده باید در محل قشلاق خود حاضر شوند ولی متأسفانه این امر توسط این عشایر مورد غفلت واقع شد.  

کلید واژه ها: استان اردبیل -




چهارشنبه 13 آبان 1394 - 16:05:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن