تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحرکات برخی افراد در باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن سیاسی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تحرکات برخی افراد در باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن سیاسی
در حالی که چندین ماه است حمیدرضا سیاسی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داده اما هنوز هم شنیده می شود که وی در پشت پرده، تصمیماتی در این باشگاه می گیرد.
روز نو : در حالی که چندین ماه است حمیدرضا سیاسی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داده اما هنوز هم شنیده می شود که وی در پشت پرده، تصمیماتی در این باشگاه می گیرد. در این باره اما موضوع عجیبی به وجود آمده است. عده ای از افرادی که در زمان سیاسی به باشگاه پرسپولیس آمدند و هنوز هم در این باشگاه فعالیت می کنند در صدد هستند تا دوباره پای سیاسی را به این باشگاه باز کنند. از جمله تحرکاتی که این افراد انجام می دهند این است که در نشست های خبری سوالاتی خاص را به برخی خبرنگاران خاص می دهند تا به نوعی نام سیاسی را برای گزینه مدیرعاملی دوباره بر سر زبان ها بیندازند!



تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن