تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی خارجی برای سپاهان بهتر است/ سوء مدیریت در سپاهان دیده می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مربی خارجی برای سپاهان بهتر است/ سوء مدیریت در سپاهان دیده می‌شود استان‌ها > اصفهان - به گزارش ایسنا، یک کارشناس فوتبال گفت: اعتقاد دارم مربی خارجی گزینه بهتری نسبت به مربی داخلی است به شرطی که یک مربی خوب و صاحب سبک را برای سپاهان بیاورند.


مجتبی توتونی درباره رفتن حسین فرکی از سپاهان، اظهارکرد: اعتقاد دارم رفتن فرکی از سپاهان می‌تواند نتایج مثبت برای این تیم داشته باشد به این شرط که یک مربی کاربلد را به خدمت بگیرند که به درد سپاهان بخورد. به‌هرحال فرکی در سپاهان زحمت خود را کشید. وی افزود: اگر سپاهان قصد دارد مربی خارجی بیاورد باید مربی‌ای بیاورد که با فرهنگ و شرایط زندگی در ایران آشنا باشد. یک مربی که تا کنون در ایران کار نکرده است و تازه می‌خواهد به ایران بیاید مسلماً کار سختی پیش رو دارد و نمی‌تواند چندان موفق باشد، چراکه به‌هرحال رفتار مربیان خارجی حرفه‌ای است و زمان می‌برد که با بازیکنان ایرانی مچ شوند. این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سئوال که به نظر شما مربی خارجی برای سپاهان بهتر است یا مربی داخلی، گفت: اعتقاددارم مربی خارجی گزینه بهتری نسبت مربی داخلی است به شرطی که یک مربی خوب و صاحب سبک را برای سپاهان بیاورند. هم‌اکنون مربیان داخلی بیکار امیر قلعه‌نویی و منصور ابراهیم‌زاده هستند که البته مسئولان سپاهان مذاکره با قلعه‌نویی را تکذیب کرده‌اند. توتونی در همین باره تصریح کرد: اگر سپاهان قصد دارد مربی داخلی استخدام کند منصور ابراهیم‌زاده گزینه بهتری نسبت به قلعه‌نویی است چراکه همه می‌دانند که او از دانش بیشتری برخوردار است. وی افزود: به‌هرحال تمام مشکلات سپاهان به مربی برنمی‌گردد. زمان محمدرضا ساکت این مشکلات دیده نمی‌شد. ساکت 10 سال در این باشگاه یک مدیریت باثبات داشت و اصولی را در این مدت پایه‌گذاری کرد که مدیرعاملان بعدی نیز از آن بهره‌مند شدند. به‌هرحال مدیریت ساکت خیلی بهتر از مدیرعاملان بعدی سپاهان بود. این کارشناس فوتبال گفت: در یک‌کلام حضور ساکت در سپاهان نعمت بود. او مدیری باهوش در امور بود. بعد از ساکت ثبات مدیریت در سپاهان از بین رفت و مدیران بعدی سپاهان در مدت‌زمان کمی تعویض می‌شدند. به هر حال این عدم ثبات در مدیریت سبب نابسامانی در باشگاه و به هدر رفتن بودجه می‌شود. توتونی خاطرنشان کرد: برای مثال بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه سپاهان 11 ماه است که حقوق نگرفته‌اند. این مشکلات به سو مدیریت برمی‌گردد. زمان ساکت اگر حقوقی به تعویق می‌افتاد بیشتر از 2 ماه نبود. مگر قراردادهای بازیکنان پایه چقدر است؟ اگر تمام قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه را با هم جمع کنیم به اندازه نصف قرارداد یک بازیکن بزرگ‌سال هم نمی‌شود. این رویه در کجای دنیا مرسوم است. وی افزود: شرایط سپاهان خوب نیست و هم‌اکنون این تیم با فقر بازیکنان مؤثر روبرو است. رفتن حاج صفی ضربه بزرگی به سپاهان زد. اعتقاددارم رفتن حاج صفی نیز به سوء مدیریت برمی‌گردد چراکه سپاهان نباید به این راحتی این بازیکن را از دست می‌داد و در قبالش هیچ سود مادی هم نصیبش نشود. این کارشناس فوتبال، اظهارکرد: مصدومیت غفوری، نبود پادوانی و پریرا مشکلات جدی برای سپاهان ایجاد کرده است. چرا باید این دو بازیکن برزیلی با مشکل آی. تی. سی روبرو شوند؟ اگر مدیریت سپاهان کارآمد بود این مشکلات به وجود نمی‌آمد. توتونی گفت: سپاهان باید بازیکنان پایه خود را کم‌کم به تیم اضافه کند. نباید این بازیکنان یکجا استفاده شوند. بازیکنان بزرگ‌سال سپاهان در مقایسه با پارسال آن کیفیت لازم را ندارند. بازیکنانی مانند شریفی، خلعتبری و رسول نویدکیا اصلاً قابلیت‌های فصل گذشته را ندارند.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




دوشنبه 11 آبان 1394 - 12:52:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن