تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813037126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات مخابراتي منطقه فارس، پالايشگاه‌هاي لاوان و شيراز را پوشش داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۹ق.ظ)
خدمات مخابراتي منطقه فارس، پالايشگاه‌هاي لاوان و شيراز را پوشش داد موج - مدير شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس، گفت: گستردگي خدمات مخابراتي منطقه فارس، پالايشگاه‌هاي لاوان و شيراز را هم پوشش داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سياوش اورنگي گفت: اين منطقه عملياتي در ميان ديگر مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران به لحاظ ارائه خدمات مخابراتي، گستردگي قابل‌ملاحظه‌اي دارد.
مدير شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس افزود: مخابرات اين مجموعه با بهره‌گيري از فناوري‌هاي روزآمد و با تکيه بر تلاش کارکنان اين حوزه، خدمات خود را محدود به اين منطقه نکرده است و به ديگر بخش‌هاي شرکت ملي پالايش و پخش از جمله شرکت پالايش نفت لاوان، شرکت پالايش نفت شيراز و شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه شيراز خدمات مخابراتي ارائه مي‌کند.
به گفته وي بهداري صنعت نفت فارس، پتروشيمي شيراز، باشگاه صنعت نفت فارس نيز از ديگر بخش‌هايي هستند که شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس، به آن‌ها خدمات مخابراتي ارائه مي‌کند.
اورنگي تصريح کرد: مجموعه اين خدمات با بهره‌گيري از ۲۰ ايستگاه راديوي، سه ايستگاه پسيو و ۱۸ مرکز تلفن ارائه مي‌شود.
فارس تنها منطقه‌اي است که خط لوله فرآورده در آن فعال نيست و مسووليت آن انتقال نفت خام و ميعانات گازي به پالايشگاه شيراز است.
گچساران-شيراز، دالان شيراز و سروستان-شيراز با بيش از ۵۵۰ کيلومتر طول مسير، مجموعه خطوط انتقالي هستند که از طريق آن‌ها سالانه به طور ميانگين ۳.۵ ميليارد ليتر نفت خام و ميعانات گازي به پالايشگاه نفت شيراز انتقال مي‌يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن