تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سي و شش هزار فرصت شغلي در بخش نفت و گاز کانادا از بين رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سي و شش هزار فرصت شغلي در بخش نفت و گاز کانادا از بين رفته است
پیش بینی می شود زیان صنعت نفت کانادا امسال به دو میلیارد و صد میلیون دلار برسد در حالی که شرکت های نفتی این کشور سال گذشته شش میلیارد دلار سود برده بودند. احتمال می رود درآمد شرکت های نفتی کانادا نیز بیست و دو درصد کاهش یابد.
کد خبر: ۵۴۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ - 02 November 2015


از ابتدای سال تا کنون سی و شش هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز کانادا از بین رفته است.

به گزارش رادیوکانادا، نخست وزیر ایالت آلبرتای کانادا ضمن اعلام همدلی با شرکت های نفتی و کارکنانشان که از کاهش بهای نفت زیان های سنگینی متحمل شده اند گفت دولتش نمی تواند در کوتاه مدت حمایت های بیشتری از آنها به عمل آورد.

بنا بر ارزیابی انجمن تولید کنندگان نفت در کانادا، کاهش بهای نفت در سال جاری باعث از بین رفتن سی و شش هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز شده است.

ریچل ناتلی، نخست وزیر آلبرتا گفت شرایط دشوار کنونی حاصل اوضاع اقتصادی جهان است. وی اضافه کرد: اینکه انتظار داشته باشیم قیمت نفت را به سطح بسیار بالایی برسانیم خارج از ظرفیت دولت است.

مشکلات صنعت نفت کانادا از ابتدای سال دو هزار و پانزده شدت یافته است. شرکت کنووس انرژی در شهر کالگاری نیز در دو مرحله هزار و پانصد نفر از کارکنان خود را اخراج کرد.

پیش بینی می شود زیان صنعت نفت کانادا امسال به دو میلیارد و صد میلیون دلار برسد در حالی که شرکت های نفتی این کشور سال گذشته شش میلیارد دلار سود برده بودند. احتمال می رود درآمد شرکت های نفتی کانادا نیز بیست و دو درصد کاهش یابد.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن