تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانس پرس/ زیان 50 میلیارد دلاری بخش نفت و گاز و معادن سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/08/05
خبرگزاری فرانسه از دمشق گزارش داد:
وزیر نفت سوریه روز سه شنبه گفت به بخش های نفت، گاز و معادن کشورش از آغاز جنگ داخلی در سال 2011 تاکنون بیش از پنجاه میلیارد دلار زیان وارد آمده است.
سلیمان عباس گفت «حملات گروه های تروریستی و نیز حملات هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش هم زیان های جبران ناپذیری به زیرساخت های سوریه وارد آورده است.»
میزان برآورد این وزیر سوری، بیش از دو برابر میزانی است که دولت دمشق در ژوئن دو هزار و چهارده اعلام کرده بود. دولت سوریه در آن زمان گفته بود صنایع نفت و گاز این کشور بیست و یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار در جنگ زیان دیده است.
این در حالی است که تحریم های غرب علیه سوریه و اشغال میادین نفت این کشور توسط گروه های مخالف، شورشی، داعش سبب کاهش تولید نفت شده است. پیش از آغاز جنگ، سوریه بیش از سیصد و هشتاد هزار بشکه نفت در روز تولید می کرد.
عباس در جای دیگری از اظهاراتش گفت «از ژانویه تا سپتامبر دو هزار و پانزده، سوریه به طور میانگین روزانه حدود نه هزار و ششصد و هشتاد و هشت بشکه نفت و چهارده میلیون و هشتصد هزار متر ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

سه شنبه ، ۵آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن