تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع قسمت سوم سريال شهرزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۵۵ب.ظ)
از فردا ١١ آبان؛ توزيع قسمت سوم سريال شهرزاد موج - سومين قسمت از سريال شهرزاد، از دوشنبه يازدهم آبان توزيع و پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، متقاضيان مي توانند قسمت سوم اين مجموعه شبکه نمايش خانگي را از تمامي فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي و سوپر مارکت ها تهيه کنند.
هم اکنون فروش آنلاين اين مجموعه از سايت رسمي سريال به آدرس www.shahrzadseries.com و همچنين نرم افزار موبايلي فيلم نت فراهم شده است. فروش ويژه ايرانيان خارج از کشور از سايت www.emfilm.net انجام مي گيرد.
کانال تلگرامي اين سريال نيز به دليل بروز اختلال تغيير و اکنون در آدرس telegram.me/shahrzadname در دسترس است.
سريال شهرزاد پس از گذران سه سال مراحل پيش توليد و توليد، پس از اتمام مراحل فيلمبرداري، وارد چرخه توزيع و پخش شبکه نمايش خانگي شد. اين نخستين بار است که فيلمبرداري يک مجموعه نمايش خانگي قبل از توزيع و پخش به پايان رسيده است و مخاطب تجربه تلخ تماشاي سريال هاي بي انتها و نيمه کاره ي شبکه نمايش خانگي را تکرار نخواهد کرد.
همچنين براي نخستين بار در مديوم رسانه خانگي، سريال شهرزاد به صورت هفتگي توزيع مي شود و علاقه مندان مي توانند هر دوشنبه تماشاگر اين مجموعه باشند.
سريال شهرزاد، به کارگرداني حسن فتحي و تهيه کنندگي سيدمحمد امامي و سرمايه گذاري مشترک سيدمحمد امامي و سيدمحمدهادي رضوي به عنوان بزرگترين پروژه سريالي بخش خصوصي کشور از 22مهرماه، توسط شرکت تصويرگستر پاسارگاد، توزيع و پخش شد.
علي نصيريان، ترانه عليدوستي، شهاب حسيني، مصطفي زماني، پريناز ايزديار، مهدي سلطاني، محمود پاک نيت، هومن برق نورد، گلاره عباسي، غزل شاکري، سهيلا رضوي، فريبا متخصص با هنرمندي جمشيد هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بيش از 200 هنرمند ديگر از نقش آفرينان اين مجموعه هستند.

نوجوانان المپيادي سينما تجليل مي شوند
در نخستين المپياد فيلمسازي نوجوانان که در جشنواره فيلم نوجوانان در استان همدان برگزار شد ۷۸ فيلمساز به عنوان برگزيده معرفي شدند که قرار است در سي و دومين جشنواره فيلم کوتاه تهران مورد تقدير قرار گيرند.
پس از انتشار فراخوان نخستين المپياد فيلمسازي نوجوانان سراسر کشور توسط سازمان سينمايي، بنياد سينماي فارابي و انجمن سينماي جوانان ايران در تاريخ ۱۰ تيرماه و در دفاتر انجمن سينماي جوانان سراسر کشور کارگروه هاي اجراي المپياد تشکيل و آثار توليد شده که بيش از ۴۷۳ فيلم کوتاه داستاني، مستند، پويانمايي و تجربه گرا بودند به ستاد مرکزي انجمن سينماي جوانان ايران ارسال و در نهايت از بين اين آثار ۹۱ فيلم کوتاه به عنوان فيلم هاي برگزيده معرفي شدند.
سي و دومين جشنواره بين المللي فيلم کوتاه تهران از تاريخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در پرديس چارسو برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن