تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814563491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان دوئل عشقي دو مواد فروش با کشته شدن يکي از آنها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۷ب.ظ)
پايان دوئل عشقي دو مواد فروش با کشته شدن يکي از آنها موج - دوئل عشقي دو مواد فروش در جنوب شهر تهران بر سر زن تبهکاري، با کشته شدن يکي از آن دو نفر به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، ۱۲ تير ، وقوع يک فقره درگيري منجر به قتل در خيابان شوش شرقي کوچه تن زاده از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ به کلانتري ۱۵۹ بي‌سيم اعلام شد.
با حضور عوامل کلانتري و بررسي‌هاي اوليه مشخص شد فردي به نام داوود (۳۵ ساله) بر اثر اصابت ضربات چاقو به قسمت سينه به قتل رسيده و ضارب از محل متواري شده است.
به دنبال تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
پس از حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنايت مشخص شد که درگيري منجر به قتل در حياط يک واحد مسکوني صورت گرفته و به تحقيق از صاحب‌خانه پرداختند.
صاحب‌خانه به نام معصومه در اظهارات اوليه مدعي شد: دو نفر (قاتل و مقتول) در داخل کوچه درگير شده بودند؛ من نيز با توجه به صداي درگيري از خانه بيرون آمده بودم تا ببينم در داخل کوچه چه خبر است که ناگهان آن دو نفر درگيري خود را به داخل حياط خانه من کشاندند و يک نفر از آن‌ها ديگري را با چاقويي که در گوشه حياط خانه افتاده بود به قتل رساند؛ من هيچ‌کدام از آن‌ها را نمي‌شناختم.
با توجه به اظهارات معصومه (۴۵ ساله) کارآگاهان اداره دهم ضمن انجام هماهنگي با مقام قضايي، معصومه را دستگير و براي انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي منتقل کرند. در همان تحقيقات اوليه و با بررسي سوابق معصومه مشخص شد که وي از مجرمين سابقه‌دار با ۷ بار سابقه دستگيري است که بارها به اتهام ارتکاب جرائم مختلف همچون درگيري با مأموران، سرقت، نگهداري اموال مسروقه، سرقت، راه‌اندازي خانه فساد و...، دستگير و روانه زندان شده است؛ همزمان و با بررسي سوابق مقتول مشخص شد که او نيز داراي سابقه دستگيري به اتهام سرقت و مواد مخدر است.
به دنبال به دست آمدن سوابق معصومه و تحقيقات پليسي به عمل آمده مبني بر تردد مقتول به خانه معصومه، بار ديگر تحقيقات از معصومه در دستور کار قرار گرفت؛ اين بار معصومه که در برابر اطلاعات دقيق کارآگاهان چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت، ضمن معرفي قاتل به تشريح زمان درگيري قاتل و مقتول پرداخت.
معصومه در اظهارات جديدش به کارآگاهان گفت: من و داوود از چندي پيش تصميم گرفته بوديم که با يکديگر ازدواج کنيم، اما؛ قاتل به نام سيروس که به‌واسطه خريد و فروش مواد مخدر با وي آشنا شده بودم و از چندي پيش به من اظهار علاقه مي‌کرد با اطلاع از اين خبر، از من خواست تا از اين تصميم منصرف شده و حتي ارتباط خود با داوود را قطع کنم، اما؛ من تصميم خودم را براي ازدواج با داوود گرفته بودم؛ از سوي ديگر با توجه به آن که سيروس هميشه مرا تحت نظر داشت و حتي مرا تعقيب مي‌کرد تا مانع از ملاقات من و داوود شود، در روز درگيري، با اطلاع از حضور داوود در خانه، به منزل من آمد و در حياط خانه با داوود درگير شد؛ در حين درگيري، سيروس با چاقويي که در گوشه حياط افتاده بود ضربه‌اي را به سمت داوود پرتاب کرد و به سرعت از محل متواري شد؛ داوود نيز روي زمين افتاد. من هم بلافاصله به داخل کوچه آمده و از همسايگان درخواست کمک کردم.
با شناسايي دقيق قاتل به نام سيروس (۳۴ ساله) و بررسي سوابق وي مشخص شد که او نيز مانند معصومه و مقتول از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت و مواد مخدر است که پس از ارتکاب جنايت، از محل سکونتش در منطقه دروازه غاز متواري شده بود.
اقدامات پليسي جهت شناسايي مخفيگاه متهم ادامه داشت تا سرانجام مخفيگاه متهم در غرب کشور شناسايي شد؛ کارآگاهان اداره دهم با اخذ نيابت قضايي به غرب کشور اعزام شده و موفق به دستگيري سيروس در روز هفتم آبان شدند؛ سيروس پس از انتقال به اداره دهم، با تأييد اظهارات معصومه، صراحتا به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.
سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ،گفت: با توجه به اعتراف صريح سيروس مبني بر ارتکاب قتل عمد، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن