تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش هاي فني و حرفه اي بازار محور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳ب.ظ)
مديرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان: آموزش هاي فني و حرفه اي بازار محور هستند موج-خوزستان-آموزش هاي فني و حرفه اي بازار محور است به گونه اي که همزمان با آموزش در کارگاه، مي توان به امر توليد، بازاريابي و فروش اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، عبدالنبي سواعدي در ديدار با کارکنان مرکز بهبهان اظهارکرد: سيستم آموزشي مراکز عالي آموزشي عمدتا مبتني بر تئوري و آموزش هاي نظري است لذا بايد به منظور کاهش بيکاري و رسيدن به اشتغال آموزش هاي عملي را نيز ارائه داد.
وي ادامه داد: در همين راستا آموزش هاي فني و حرفه اي نقش مهمي را ايفا مي کنند که با توجه به نياز بازار کار آموزش‌هاي مرتبط را به افراد ارائه و با اعطاي مدرک و پرداخت تسهيلات راه را براي کارآفريني و ايجاد اشتغال باز کرده است.
سواعدي تصريح کرد: آموزش هاي بازارمحور بايد به صورت مشارکتي اجرايي شود و با اختصاص دادن فضا و ميدان کافي به آن در جهت توامان آموزش دادن و توليد کردن پيش رفت.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان با بيان اين که عمده آموزش هاي فني وحرفه اي به صورت عملي است، گفت: اين آموزش‌هاي مهارتي در فضايي منطبق بر استانداردهاي بين‌المللي و در حوزه‌هاي مختلف صنعت، کشاورزي،خدمات و...برگزار مي شوند.
سواعدي بر بازارمحور بودن آموزش هاي فني و حرفه اي تاکيد کرد و افزود: در آموزش‌هاي بازارمحور، آموزش، توليد و بازاريابي به طور هماهنگ به فرد داده مي‌شود و او در حين آموزش در کارگاه، به امر توليد، بازاريابي و فروش هم اقدام کرده و در يک فضاي واقعي کسب و کار آموزش هاي لازم را پشت سر مي گذارد.
مديرکل فني و حرفه‌اي استان با اشاره به اهميت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي گفت: اين آموزش‌ها نه تنها در ايران بسيار مهم و کارآمد است بلکه در دنيا هم اهميت زيادي دارند و اين اهميت تا اندازه‌اي است که سال ۲۰۱۲ به نام سال آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نام گرفت؛ اين نامگذاري نشان از آن دارد که سمت و سوي دنيا هم به سوي اين قبيل آموزش‌ها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن