تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812890830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش 49.8 میلی‌متری طی 24 ساعت گذشته در گلپایگان


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس اداره هواشناسی گلپایگان گفت: طی 24 ساعت گذشته 49.8 میلی‌متری باران در گلپایگان باریده است.

به گزارش تراز ، سیدمهدی حسینی اظهار کرد: سامانه بارش باران از روز پنجشنبه در گلپایگان آغاز و تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشت.وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تاکنون به میزان 49.8 میلی‌متر باران در گلپایگان باریده است، تصریح کرد: بارش باران پاییزی موجب خوشحالی مردم و کشاورزان شده است و نوید سال پربارانی را می‌دهد.رئیس اداره هواشناسی گلپایگان خاطر نشان کرد: بارش باران در سال زراعی جاری ( اول مهرماه تاکنون) 69.7  میلی‌متر بوده است.به گزارش فارس، با توجه به وقوع سیل در برخی نقاط کشور و بنا بر گفته رئیس مرکز خشکسالی و مدیریت بحران هواشناسی کشور این افزایش بارش‌ها تنها در 8 استان و آن‌ هم استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و همچنین بخش‌هایی از شمال و شمال شرق کشور شامل مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان است. به‌علاوه مناطقی از کرمان حدود 10 تا 20 درصد بارش بیشتری از بارش میانگین دریافت خواهند کرد. به این معنی که تغییرات بارشی ال‌نینو در اصفهان رخ نداده و بارش اصفهان به‌صورت نرمال باقی خواهد ماند.


منبع: فارس



زمانبندی انتشار: 9 آبان 1394 - 10:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن