تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب دستورالعمل اجرایی شتاب بخشی به بیسوادی تدوین شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سواد آموزی آموزش وپرورش لرستان کتاب دستورالعمل اجرایی شتاب بخشی به بیسوادی تدوین شد معاون سواد آموزی آموزش وپرورش لرستان در نشست خبری با خبرنگاران افزود :به منظور مبارزه با بیسوادی در سطح استان و شتاب بخشی به سوادآموزی در لرستان درسالجاری این کتاب چاپ شده است
۱۳۹۴ شنبه ۹ آبان ساعت 07:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از لرستان ،علی اشرف حیدری افزود : این کتاب مورد تائید سازمان نهضت سوادآموزی کشوراست و این در حالی است که در این کتاب برنامه هایی برای به صفر رساندن بی سوادی در استان تعریف شده است.
وی اظهار کرد :این کتاب دارای طرحی است که مطابق این طرح و بنا بر مصوبه هیئت وزیران همه دستگاه ها موظف به همکاری با سوادآموزی هستند.
وی گفت :در این راستا باید افراد بی سواد شناسایی شده و برای راستی آزمایی به ادارات سوادآموزی استان معرفی کنند.
وی همچنین به طرح ریشه کنی بیسوادی در استان اشاره کرد و اظهار کرد :به همین منظور این طرح در راستای ریشه کنی بیسوادی در استان در کلاس های سوادآموزی اجرا می شود .
وی تصریح کرد : با اجرای این طرح افراد سواد آموز خلاصه ای از کتاب های مطالعه شده را ارایه می دهند و در این راستا فرهنگ مطالعه و مبارزه با بیسوادی رواج می یابد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان به طرح حلقه های کتابخانه ای اشاره کرد و گفت :این طرح برای افرادی اجرا می شود که سال های قبل در کلاس های سوادآموزی شرکت کرده اند.
وی افزود :تاکنون در این راستا تا کنون پنج هزار نفر از سوادآموزان سال های گذشته شناسایی شده اند.
وی اظهار کرد :در طرح حلقه های کتابخانه ای یک نفر به عنوان رابط با بردن کتاب هایی به آدرس افراد مورد نظر راجع به موضوع کتاب ها بحث می کنند که این امر باعث بالا رفتن سرانه مطالعه در جامعه نیز خواهد شد 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن