تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیمان اکبری: بلغاری ها نقطه قوت حریف هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیمان اکبری: بلغاری ها نقطه قوت حریف هستند سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در صورتی که دو ملی پوش بلغاری تیم یوپی سی ان آرژانتین را مهار کنیم، موفق به شکست دارنده مقام سوم دوره قبل رقابت ها می شویم .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان ساعت 17:29

خبرگزاری پانا+پیمان اکبری

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری که پس از تماشای دیدار دو تیم یوپی سی ان و الاهلی مصر که به برتری سه بر صفر نماینده آرژانتین انجامید، افزود : خود آرژانتین جزو قدرت های بزرگ والیبال دنیاست و حالا قهرمان این کشور به جز چند ملی پوش ٱرژانتینی چهار ملی پوش بلغاری ، دانمارکی و صرب را هم در جمع خود دارد و بازی با چنین تیم مدعی برای هر تیمی سخت و دشوار است .
وی ادامه داد : یوپی سی ان تیم بسیار هماهنگی است و بازیکنانش از تجربه خوبی از حضور در این بازی ها برخوردارند . طبیعی است شکست دادن چنین تیمی کار آسانی نیست و اگر شاگردانم که هماهنگی لازم را ندارند، به پیروزی برسند، باعث افتخار من و سربلندی والیبال ایران خواهد بود .
اکبری در مورد ارزیابی حریف در بازی با الاهلی نیز یادآور شد که با دیدن تنها یک بازی نمی توان قضاوت دقیقی از قدرت یک تیم داشت ، اما آنها هم نقاط قوت و هم نقاط ضعفی داشتند که یادداشت کردم و همراه با آنالیز فیلم بازی به بازیکنانم منتقل می کنم .
وی در مورد ارزیابی خود از حریف فردا گفت : نقطه قوت آنها بازیکنان خارجی و بخصوص یوچوکوف و الکسیف بلغاری و تا حدودی کراسمانوویچ صرب است که من اعتقاد دارم اگر بتوانیم دو بلغاری را از جریان بازی خارج کنیم ، کاری بزرگ انجام دادیم . نقطه ضعف آنها نیز گرایش کمتر به بازی سرعتی و استفاده از توپ های بلند است . اگر مقداری به بازی خود چه در استفاده از توپ های دو سر آنتن و چه دیگر بخش های بازی سرعت دهیم ، شانس بردن حریف را خواهیم داشت .
سرمربی پیکان درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی حساس با یوپی سی ان اشاره ای به بازسازی روحی ملی پوشانش داشت و گفت : اگر چه به تدریج در حال هماهنگ شدن هستیم ، اما نکته مثبت برگرداندن خودباوری و روحیه جنگندگی در وجود ملی پوشان بود و آثار و عوارض مسابقات جام جهانی را تا حدود زیادی از ذهن آنان پاک کردیم که نمونه اش تسلیم نشدن پس از عقب افتادن است و دیدیم که چگونه در دو ست اول و دوم مقابل الاهلی توانستند به بازی برگردند .
پیمان اکبری در خصوص ترکیب این تیم مقابل نماینده آرژانتین گفت: با همان ترکیب بازی مقابل الاهلی شروع می کنیم و متناسب با شرایط بازی تغییراتی هم بر حسب نیاز و ضرورت انجام خواهیم داد .
تیم های پیکان ایران و یو پی سی ان آرژانتین با شکست دادن الاهلی مصر با نتیجه مشابه سه بر صفر ، ساعت یک و 40 دقیقه بامداد جمعه بوقت تهران و ساعت 22 و 10 دقیقه پنج شنبه شب بوقت برزیل در سالن دی وینو براگا در جدال سرگروهی به مصاف هم می روند. تیم برنده این بازی حریف سادکروزیوی برزیل و بازنده حریف تیم پر قدرت زنیت کازان در مرحله نیمه پایانی خواهند شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن