تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820799202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل انجمن جهاني اسلام: تكليف رسانه‌ها تمسك به اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دبيركل انجمن جهاني اسلام: تكليف رسانه‌ها تمسك به اسلام است
گروه بين‌الملل: «عبدالله بن عبدالمحسن التركي»، دبيركل انجمن جهاني اسلام با تأكيد بر اهميت همكاري گسترده ميان رسانه‌هاي گروهي و علماي مسلمان، تمسك به رسالت حقيقي اسلام را تكليفي بر دوش اصحاب رسانه‌ها دانست.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از خبرگزاري رسمي امارات (وام)، التركي اعلام‌كرد: انديشمندان و رسانه‌هاي جهان اسلام بايد با تمسك به رسالت حقيقي اسلام و با توليد برنامه‌هاي مشترك براي گسترش فرهنگ گفت‌و‌گو و اصول و قواعد آن ميان كشورهاي اسلامي تلاش‌كنند.

دبيركل انجمن جهاني اسلام افزود: انتشار اصول اسلامي در گفت‌وگوهاي ميان انسان‌ها و انتقال آن به جوامع بشري سراسر جهان از مهم‌ترين وظايف رسانه‌ها و از ضرورت‌هاي جامعه امروز است.

وي با اشاره به آمادگي انجمن جهاني اسلام براي ايجاد ارتباط با رسانه‌هاي گروهي در راستاي خدمت به اسلام، از كاركنان عرصه تبليغات اسلامي تلاش براي گسترش ارزش‌هاي اسلام همچون صلح، امنيت، هم‌زيستي مسالمت‌آميز و همكاري براساس خير و نيكي را خواستار‌شد.

التركي تصريح‌كرد: انجمن جهاني اسلام و مراكز اسلامي وابسته به آن همواره در راستاي مشاركت رسانه‌هاي گروهي براي نشان‌دادن ارزش‌هاي اسلامي و گسترش گفت‌و‌گوي ثمربخش ميان كشورهاي جهان و همكاري ميان مسلمانان و غير مسلمانان گام برداشته‌اند.

وي يادآور‌شد: اصحاب رسانه‌هاي اسلامي بايد با اهتمام به اختلاف ميان ملت‌ها، تلاش اسلام براي گسترش زندگي مسالمت‌آميز و بهره‌مندي از فرهنگ گفت‌وگو به عنوان وسيله‌اي براي حل مشكلات پيش ‌روي آنان را به تمامي جهانيان نشان‌دهند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن