تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816216547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تصويب 20 مصوبه هيئت دولت در گلستان تحولي بزرگ در بخش صنعت و معدن استان گلستان ايجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با تصويب 20 مصوبه هيئت دولت در گلستان تحولي بزرگ در بخش صنعت و معدن استان گلستان ايجاد شد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان صنايع و معادن گلستان گفت: 20 مصوبه دومين سفر رئيس جمهور به استان باعث تحول بخش صنعت و معدن گلستان خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، منصور قليچ لي امروز در ديدار اعضاي خانه صنعت استان افزود: در دور دوم سفر رئيس جمهوري به استان 20 مصوبه حول محورهاي تكميل زيرساخت شهرك‌ها و نواحي صنعتي، برقراري مشوق‌هاي سرمايه گذاري، تنظيم سند توسعه و آمايش سرزمين و توسعه و تجهيز منابع انساني بخش صنعت و معدن تصويب شده است.
وي تصريح كرد: به منظور تكميل زيرساخت شهرك‌ها و نواحي صنعتي به ويژه شهرك يك‌هزار هكتاري اترك، احداث خط انتقال برق و جاده‌هاي دسترسي به معادن استان، 195 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته كه با لحاظ كردن مصوبه تكليف وزارت نيرو و وزارت نفت براي رساندن برق و گاز تا شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان تحول عظيمي در توسعه زيرساخت‌هاي بخش صنعت و معدن گلستان ايجاد مي شود.
قليچ لي گفت: ساخت تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتي گنبدكاووس و آزمايشگاه استاندارد مرجع، توسعه مراكز مدرن خشك كردن توتون در تمام مراكز كشت از ديگر مصوبات تكميل كننده زيرساخت استقرار صنعت است.
وي خاطرنشان كرد: همچنين بهره‌مندي تمام واحدهاي صنعتي و معدني مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي از معافيت مالياتي 10 ساله مصوبه‌اي بود كه براي تشويق سرمايه گذاران به احداث واحدهاي توليدي در شهرك ها و نواحي صنعتي خارج از شعاع 30 كيلومتري مركز استان به تصويب رسيد.
اين مقام صنعتي گلستان اظهار داشت: براي اجراي 35 طرح بزرگ صنعتي و معدني كه از جمله طرح‌هاي آمايش صنعت كشور است، مبلغ سه هزار ميليارد ريال اختصاص يافته كه با تحقق آن شاهد ارتقاي رتبه صنعتي و معدني استان خواهيم بود.
وي احداث و تجهيز پارك فناوري، تاسيس دانشكده فني و مهندسي علي آباد كتول و دانشگاه پرديس جامع را از ديگر مصوباتي دانست كه در تامين نيروي انساني و توسعه بخش صنعت و معدن گلستان موثر خواهد بود.
قليچ لي انجام مطالعات اكتشاف نفت و گاز از سوي وزارت نفت و ماده معدني يد را از سوي سازمان زمين‌شناسي در شمال استان از ديگر مصوبات اين سفر برشمرد و اضافه كرد: با اكتشاف نفت و گاز مواد اوليه پالايشگاه‌هاي نفت و مجتمع جديد پتروشيمي استان را تامين خواهد كرد و نيز پس از انجام مطالعات اكتشاف يد استخراج و فرآوري ماده معدني يد توسعه مي يابد.
دبير كارگروه صنعت و معدن استان تاكيد كرد: انجام مطالعات و پهنه‌بندي استان از نظر لرزه‌خيزي و رانش زمين و سيل و زمين شناسي پزشكي توسط سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور به همراه مطالعات اكتشافات نفت و گاز و يد از ديگر مصوبات موثر در تنظيم سند توسعه استان و آمايش سرزميني گلستان خواهد بود كه توسعه صنعتي را ساماندهي مي‌كند.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن