تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819966792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لرستان با كمبود پنج هزار كلاس درس مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لرستان با كمبود پنج هزار كلاس درس مواجه است
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان لرستان گفت: لرستان در حال حاضر با كمبود بيش از پنج هزار كلاس درس مواجه است.

حسين اسدي پور در گفتگو با خبرنگار مهر در شهرستان بروجرد اظهار داشت: با احداث اين تعداد كلاس درس مدارس دو نوبته اين استان يك نوبته شده و فضاى آموزشى استان به توسعه نسبى دست خواهد يافت.

وي با بيان اينكه هم‌ اكنون يك هزار و شش واحد آموزشى در سطح استان لرستان در حال احداث است، عنوان كرد: براى احداث اين تعداد واحد آموزشي در قالب دو هزار كلاس درس، 140 ميليارد ريال از محل اعتبارات دولتى تخصيص داده شده است.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان لرستان مجموع مدارس در حال ساخت توسط خيرين مدرسه ‌ساز لرستان را 28واحد آموزشى اعلام كرد و بيان داشت: اين واحدها در زمينى به مساحت 15هزار متر مربع و با اعتبارى بالغ بر 70 ميليارد ريال در حال ساخت هستند.

اسدي پور با بيان اينكه در سال جاري پنج پروژه در شهرستان بروجرد در دست اجرا است، يادآور شد: سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس لرستان در سال گذشته از رشد بيش از 108 درصدي كمكهاى خيرين مدرسه سار نسبت به سال قبل از آن برخوردار بوده است.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر 1006 پروژه با همكاري بيش از 110 نفر نيروى بخش ادارى و نظارتى سازمان نوسازى استان در سطح شهرستانهاي مختلف لرستان دست اجرا است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن