تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روايت عاشوراي فکه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳ب.ظ)
در شبکه افق؛ روايت عاشوراي فکه موج-گزارشي از برگزاري مراسم عاشوراي حسيني در منطقه فکه با عنوان «عاشوراي فکه» سه شنبه 5 آبان از شبکه افق پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاي موج، «فکه» منطقه اي بياباني در شمال غربي خوزستان و جنوب شرقي استان ايلام است؛ اين منطقه يکي از محورهاي اصلي حمله ارتش عراق به محور شمال خوزستان در دوران جنگ تحميلي بود.
اين سرزمين محل شهادت بسياري از رزمندگان اسلام است؛ زيرا ارتش عراق بعد از اشغال بخشي از خاک ايران، با چنگ و دندان از آن مراقبت مي‌کرد همچنين سه نفر از فرماندهان ايراني يعني ابراهيم هادي، حسن باقري و مجيد بقايي نيز در همين منطقه به شهادت رسيدند.
عاشوراي امسال طبق سنوات گذشته مراسم بزرگي در «فکه» برگزار شد و سوگواران حسيني علاوه بر عزاداري براي سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) ياد و خاطره شهداي گرانقدر ايران در دوران دفاع مقدس را نيز گرامي داشتند.
سخنرانان اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين حاجتي امام جمعه شهر اهواز و سعيد قاسمي از فرماندهان دوران جنگ بودند.
گزارشي از اين دو سخنراني، تشييع پيرک شهيد گمنام و آتش زدن نمادين خيمه حسيني با عنوان «عاشوراي فکه» براي پخش از شبکه افق آماده شده است.
اين برنامه ساعت 21 روز چهارشنبه 6 آبان از شبکه افق پخش مي شود و بازپخش آن هم در ساعت 9.30 روز بعد خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن