تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی ادبیات داستانی با حضور عین له غریب


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: بررسی ادبیات داستانی با حضور عین له غریب ایلنا: دومین جلسه ادبیات داستانی "رنگواژه" در بوفه موسسه بهاران به بررسی ادبیات داستانی ترکیه اختصاص دارد.
دومین جلسه از سلسله جلسات ادبیات داستانی "رنگواژه" در بوفه موسسه بهاران، روز چهارشنبه ششم آبان ساعت ۵ تا ۸ عصر، اختصاص دارد به بررسی ادبیات داستانی ترکیه. و عین له غریب مترجم آثار ادبی ترکیه پیرامون تاثیرات ادبیات معاصر ترکیه بر ادبیات داستانی ایران صحبت می‌کند. او در این نشست به داستان‌خوانی از ترجمه‌های خود نیز می‌پردازد. عین له غریب از مترجمان مطرح ادبیات ترکیه است که تاکنون از اورهان پاموک: رمان‌‌های با و بی‌تکلف (شامل مجموعه مقالات)، نام من سرخ، کتاب سیاه، آقای جودت و پسران.... از اوغوز آتای: رمان بازی‌های خطرناک و یک مجموعه داستان که هم‌اکنون در مرحله انتشار است و از یاشار کمال مجموعه داستان سربازان خدا و چندین اثر دیگر را ترجمه و روانه بازار کرده است. این جلسات به همت علیرضا مجابی(م.آذرفر) شاعر، نقاش، کالیگرافیست و پژوهشگر معاصر در بوفه موسسه بهاران برگزار می‌شود و دبیری جلسات چهارشنبه‌ها که به ادبیات داستانی اختصاص دارد به عهده‌ی رکسانا حمیدی نویسنده و منتقد ادبی است. محل برگزاری این نشست‌ها، میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان نوربخش، پلاک ۲۱، بوفه رنگواژه بهاران و ورود برای همگان آزاد است.

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ ۱۱:۰۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن