تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد احمدزاده: فوتبال ساختمان سازی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


محمد احمدزاده: فوتبال ساختمان سازی نیست استان‌ها > اردبیل - سرمریی جدید تیم شهرداری اردبیل در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه قولی به هواداران این تیم بویژه به لحاظ قرارگیری در بالای جدول می دهید، تاکید کرد که هر قولی داده شود ممکن است به ثمر نرسد، چون فوتبال ساختمان سازی نیست.

محمد احمدزاده در جلسه معارفه و نشست خبری با رسانه های گروهی استان اردبیل اضافه کرد: شرایط امتیازی تیم خوب نیست اما ظرفیت این را داریم که در اولین گام از وضعیتی که در هفته های اخیر گرفتار شده ایم، بیرون بیاییم. وی با تاکید بر اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی شود از قبل پیش بینی حتی نزدیک به واقعیت داشت، ادامه داد: برخی مواقع تیمی به بحران می رود و زمان می برد تا از این بحران بیرون بیاید و در برخی مواقع نیز یک تیم زود از بحران خارج می شود، البته تاکید می کنم که تیم شهرداری در شرایط بحرانی نیست.  

سرمربی تیم شهرداری اردبیل ۲۷ هفته باقی مانده در لیگ دسته یک را فرصت مناسبی برای تمامی تیم های حاضر به منظور تغییر شرایط و بهبود وضعیت فعلی دانست و تصریح کرد: برای آینده تیم شهرداری اردبیل خوشبین هستم، چراکه بازیکنان با انگیزه و با آمادگی مطلوب داریم که می توانند وضعیت فعلی را تغییر دهند. احمدزاده شرایط خروج تیم شهرداری را از وضعیت بحرانی مناسب و مساعد اعلام کرد و گفت: در 30 هفته باقی‌ مانده از لیگ به راحتی می‌توانیم از بحرانی که تیم شهرداری به آن گرفتار شده، نجات پیدا کند. راهکارهای برون رفت از بحران را نیز به خوبی می دانم احمدزاده با بیان اینکه به اندازه کافی بحران در دوران مربیگری و فوتبال دیده ام، متذکر شد: راهکارهای برون رفت از بحران را نیز به خوبی می دانم، در تیم شهرداری نیز بازیکنان تحت فشار برد اول هستند اما تاکید کرده ام که این مهم تنها با انگیزه دقت و آرامش کسب خواهد شد. سرمربی تیم شهرداری اردبیل با اذعان به برخی ضعف های موجود در تیم یادآور شد: ما در سیستم دفاعی کمی باید تغییرات ایجاد کنیم یا به عبارتی بیشتر تاکید داشته باشیم، این بخش زیاد به تغییرات نیاز ندارد چراکه به نظرم ربیعی سرمربی سابق این تیم خوب کار کرده و خیلی زحمت کشیده و نشان داده که کارش را خوب بلد بوده است. احمدزاده جذب بازیکنان خوب و ایده آل را یکی از نیازهای این تیم دانست و یادآور شد: برای نیم فصل اگر شرایط جابجایی و یا تقویت داشته باشیم بازیکنان ایده آل و ۱۰۰ درصدی را جذب می کنیم. فوتبال ساختمان سازی نیست احمدزاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه قولی به هواداران این تیم بویژه به لحاظ قرارگیری در بالای جدول می دهید، تاکید کرد که هر قولی داده شود ممکن است به ثمر نرسد، چون فوتبال ساختمان سازی نیست، در فوتبال حتی اگر پول و امکانات داشته باشید امکان دارد جریانی اتفاق بیافتد که روند را عوض کند. وی ادامه داد: تنها قولی که به هواداران و همه اردبیلی هایی که به این تیم حس تعصب دارند، می توان بدهم این است که برای موفقیت شهرداری با تمام وجود تلاش کنم و در این مسیر از تمام ظرفیت های بومی و غیربومی استفاده خواهم کرد. سرمربی تیم شهرداری اردبیل در عین حال با بیان اینکه تنها قولی که می دهم این است ک در انتهای فصل تعدادی بازیکن بومی را به فوتبال استان و کشور معرفی کنم، افزود: این استان فوتبالیست های خوبی در سطح کشور دارد، با این حال اعتقاد دارم که نباید اجازه داد این فوتبالیست ها از استان بروند. مبلغ قراردادم 200 میلیون است وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اعلام مبلغ قرارداد خود با تیم شهرداری عنوان کرد: دلیل آمدنم به تیم شهرداری مباحث مالی نبوده و مبلغ قرارداد برای من جذابیتی نداشته است، بلکه می خواستم مدتی در انزلی نباشم. احمدزاده اظهار کرد: بنده مبلغ قرارداد خودم را شفاف و روشن اعلام می‌کنم چرا که هیچ چیز پنهانی بین من و باشگاه وجود ندارد به طوری که مبلغ قرارداد من تا پایان فصل لیگ آزادگان 200 میلیون تومان است که در صورت صعود این تیم به لیگ برتر مسئولان باشگاه باید صد درصد قرارداد را پرداخت کنند.

  جذب مهران جعفری بازیکن 30 ساله سابق تیم ملوان به تیم شهرداری اردبیل وی جذب بازیکنان را در نیم فصل یادآور شد و اضافه کرد: ما قطعاً سعی می‌کنیم تا با جذب نفرات تقویتی به تیم، این تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم که البته در جذب بازیکن جدید به دنبال یک شرایط ایده‌آل هستیم نه اینکه بخواهیم بازیکن متوسطی را بگیریم. احمدزاده از جذب مهران جعفری بازیکن 30 ساله سابق تیم ملوان به تیم شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: این بازیکن که در پست‌های مختلف بازی کرده، 300 بازی لیگ برتری دارد. سرمربی تیم شهرداری اردبیل افزود: قطعاً جذب این بازیکن و بازیکنان دیگر نیز می‌تواند شرایط روحی تیم را تقویت کرده و مورد حمایت قرار دهد.  

کلید واژه ها: استان اردبیل -




سه شنبه 5 آبان 1394 - 06:05:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن